Bakfull?? Jag??....Nä, inte då!

Så, nu mår jag lite bättre än vad jag gjrode imorse.. :)
Men men, jag mår väl som jag förtjänar antar jag.. man får väl skylla sigsjälv när man dricker den där förbannade alkoholen...
Jaja, kul hade jag iaf..


Kommentaren som stod i det förra inlägget: "Hej Shhiva, hur går det med klamydian?" den fällde snälla Luder igår..

Det var näligen så att jag följde med Mandy in i rökrummet, men kunde inte stanna länge pga lukten, så jag gick på utsidan och höll hennes öl..
Då kommer det någon stolpe som börjar stöta på mig och jag orkar verkligen inte dra hela "Jag har redan barn och karl"- talet igen, så jag ignorerar honom, i hopp om att han ska fatta piken..
Jag borde lärt mig vid detta laget att de flesta karlar på krogen är idioter som itne förstår mycket av vad man säger eller gör mot dom.. så självklart fattade han inte utan fortsätter stöta på mig..  Då kommer Luder mot mig, lägger en arm runt mina axlar och säger högt och tydligt till alla människor runt omkring:
"Hej Shhiva, hur går det med klamydian?"

Ok, jag tackade honom iofs för jag slapp alla jobbiga, klängande idioter, men han kunde ha skött det på ett lite bättre sätt tycker jag..  men men.. Jag kunde bara le åt honom, och det gör jag fortfarande..

Andra kommentarer föddes igårkväll, men de behåller jag för mig själv och de som var med ute... Kan väl säga att de troligen saknat att driva med mig iaf... för de gjorde inte mycket annat än det igår..
Men jag bjuder på det.. :)


Lazer tjatar på mig om övningskörning, så det ksa vi väl börja med snart tror jag.. någon kväll.. på en stor och tom parkering..
Jag är lite löjlig och rädd när det gäller det där med bilar dock.. Får väl se om det går att vända på det, och övervinna mina rädslor..



Har för övrigt inte talat med min fru på några dagar, alltså riktigt talat..
Jätte tråkigt, och jag hoppas verkligen hon mår bättre snart. Saknar henne väldigt mycket, och alla våra samtal..
För det är inte ett per dag vill jag lova.. :)

En annan jag saknar är Syster Greta.. hon skrev för ett tag sedan och sa att hon skulle skriva ett långt svar när det lugnat sig lite på jobbet, men jag har fortfarande inte hört något.. Det var väl kanske 4 dagar sedan..
Jo, jag fick ett mess av henne mitt i natten för 2 dagar sedan, men sen har det varit tyst..
Hoppas hon inte stressas bara.
Känns fortfarande så konstigt att hon är på andra sidan jorden... och jag vet inte ens när hon kommer hem...

Syster, om du läser detta..
Jag saknar dig nått fruktansvärt och tittar på månen varje natt innan jag somnar.. Den är det enda som får avståndet att kännas kortare mellan oss..
Inatt är den full, trollsk och otroligt vacker.
Du har mig alltid med dig!



Hade ett väldigt ärligt och avslöjande samtal med min lilla syster N för någon dag sedan med..
Kändes väldigt bra faktiskt, även om det var jobbigt..
Men jag behöver prata mer tror jag... men kanske inte med henne.. Jag vet vem jag behöver tala med, men vi får väl se hur det blir med den saken..
hmm..kryptisk.. jo jag vet..



Jag har förändrats så mycket det senaste året..
För det första så har jag blivit sån flicka så det är helt sjukt.. jag har aldrig varit en tjejig person..
Alltid gillat bilar, brytt mig minimalt om mitt utseende, älskat action och thriller filmer mm mm..
Alltid bara haft gympa skor, något annat har varit otänkbart.
Kläder, ja då har det alltid varit sportiga kläder, lösa kläder.
Har liksom aldrig brytt mig om något sånt där tjejigt tidigare..

Nu...
Ja, nä jag vet inte vad som hänt.. det känns som om någon gett mig en hormonspruta och gett min kropp en överdosering av östrogen...
Jag vill inte ha andra skor än högklackat, sminkar mig fast jag bara ska lämna barnen på dagis, har börjat använda mer och mer kvinnliga kläder, kollar jämt på romantiska drama filmer, eller iaf drama filmer och gråter som en liten bebis..
Min musiksmak har ändrats radikalt... 
Och jag har fått så mycket kärlek inom mig.. jag vill tala om för alla i mitt liv hur mycket de betyder, om och om igen.., ok, det är kanske en väldigt bra sak... men vissa kan faktiskt uppfatta det som jobbigt... :)

Det är så sjukt mycket som ändrats med mig så det finns inte..
Mer självsäker har jag blivit också, fast det har kommit bara de senaste veckorna..

Förändringar förändringar.

Får väl se om alla förändringar är till allas glädje dock..
Jag tror inte det, men vi får väl se vad som händer och fötter.


Nä, nu ska jag glo på tv med Älskade C igen... eller om han ska fortsätta kolla på den där serien så får jag väl sätta mig och läsa lite fanfiction.. ;)


Må Väl Älskade Vänner!



Kommentarer
Postat av: Göran

Haha, vilken skönt sätt att få bort drygot! Hälsa killen som la kommentaren! haha.... Kul att du skrev på vår blogg. Jäklar vad du skriver Jenny! Duktiga du :D



Vad härligt med en massa känslor och så, jag gick också igenom sådana drastiska förändringar, och det händer fortfarande. Men nu när man är äldre(inte tonåring ;) ) tar jag det som det kommer. Får jag en fas då jag bara vill lyssna på Lionel Ritche och titta på Stolthet och fördom (originalet, 6 timmar) så gör jag det utan knussel och att tänka att det inte är jag.



ha det bäst!

2010-01-30 @ 23:07:26
URL: http://qumransblog.blogspot.com
Postat av: Britt-Marie

Det viktigaste i förändringen är att du är lycklig i allt som händer och att du mår bra! Du är bäst!

Kram

2010-01-31 @ 01:17:19
Postat av: Sofie

Hahaha klokren kommentar med klamydian, den ska man lätt börja köra med när man ser att en kompis ligger illa till med nått drägg :P

2010-02-02 @ 16:34:34
URL: http://supermimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0