Trotts, Jobb och Detox

Det är inte alltid som rätt är rätt..
Ibland kan rätt vara åt helvete fel...
men hur vet man när rätt är rätt eller när det är fel då??



Lilla S har kommit in i någon jävla trotts ålder nu, och jag blir knäpp här hemma...
Han gnäller heeeela tiden, han gnäller när han inte får som han vill, han gnäller NÄR han får som han vill..
Ja, han gnäller verkligen konstant..
Och B har fått en släng av något han med.. här kallar vi det för
"Jag-vill-vara-elak-mot-min-bror" Syndromet..  Han kan verkligen inte gå mer än 3 minuter innan han ska vara elak mot lille bror.. Tror att de är rastlösa som attan..
De saknar Dagis en hel del nu antar jag.. De fick ju vara hemma torsdag och fredag för att Älskade C tar ut lite pappa dagarn nu när det är kaos på jobbet..
De har hur mycket att göra som helst.. men tempraturen hindrar dom från att utföra sitt jobb.. så de vet inte alls när det kommer igång igen...

Och jag måste verkligen hitta något nu.. jag har frågat runt lite överallt bland kompisar och vänner..
Men helst vill jag verklien få ett jobb i hamnen.. det är bra betalt och för det mesta är
det bra arbetskamrater.. Jag hoppas verkligen att mina systrars pappa kan fixa något till mig där nere.
Usch så badly jag behövernågot att göra..

Saknar lilla Xstasia med, väldigt mycket.. Hon bestämde sig för att åka till helsingborg över helgen och lämna mig helt åt mitt öde ett tag.. men hon kommer hem imorn så då drar jag med henne ut på promenad.. :)

Ska fika med in fru imorn med, vi har inte träffats på evigheter känns det som.. knappt pratat, faktiskt.. det är sant.. Så imorn ska vi ta en fika och "Catch up a little"
Träffade henne en snabbis förut dock nrä jag handlade lite, och hon fick väl höra saker hon inte alls räknat med.. Stackare, barje gång jag säger något åt det hållet till henne tappar hon talförmågan helt och blir stum..

Älskade Fru, du behöver inte vara ledsen.



Så, nu har jag väl gått iaf en vecka med detox, och över tre veckor med äppelcidervinäger, rosenrot och vitaminer. Känner att det hjälper och är jävligt stolt över migsjälv.. har aldrig tidigare lyckats med något så bra som jag har gjort nu. Har alltid lagt av efter kanske en vecka eller så..  Men nu har jag hållt på med promenaderna sedan innan nyår någon gång.. Det är en hel månad..
Och mer ska det bli.
Vet inte alls hur mycket jag har gått ner nu, kollade ju sist för 2 veckor sedan och då var det 6 kilo, så nu måste det vara lite mer.. Har inte ens ändrat min kost speciellt mycket.. det enda jag gjort åt kosten är allt jävla godis..
Jag har bytt ut det mot melon, apelsin och kiwi.. :)


Nä, nu såg ajg att kapitel 66 av MOTU var uppe, så det ska jag sätta mig o läsa lite innan det är dags för melon och apelsin för kvällen tillsammans med Älskade C framför tv:n.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0