Längtar efter värmen!

Kul att jag faktiskt lyckats skaffa mig dagliga läsare.. :) Även de dagar och perioder osm jag inte skriver något..


Idag snöar det... igen.. jag som längtar tills våren.. vill bara ha värme nu.
Jag ska verkligen aldrig mer gnäll apå att man itne får uppleva något riktigt vinter i gbg... Nu får det fan va nog på vintern..

Våren och värmen... så man kan vara ute hela dagarna med barnen och leka..
Gå ut i skogen och plocka kottar, (ja, mina barn älskar dessa förbannade kottar)
Sen så har vi ju flyttat när våren kommer, så då blir det att gå till stora "ödledammen" och titta på ödlor och grodynglen.

Imorn är det ny vecka igen..
Då måste jag ringa den där förbaskade läkaren, och kolla om det är något som är galet.. sen måste jag till mvc och göra det där oerhört "trevliga" provet..



Nä, nu orkar jag inte skriva mer.. ska ta ett yoga pass med min lilla son B... :)


Må Väl!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha, det är så himla typiskit i år in och år ut har vi klagat på att vi aldrigt har en riktig vinter i Göteborg! MEN nu har vi en! Och FY va förjävligt det är, vi behöver ingen mer snö nu :-) Nu har vi fått våran dos!

2010-02-01 @ 07:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0