Hurtig jag serrö



Jo jag vet att jag är kass på att blogg ibland..
Men det kommer svackor.. och jag lovar att bättra mig bara vi fått ett jävla databord så man slipper sitta i soffan som ett jävla mongo.. vänd åt fel håll och hela faderullan..

Idag har jag varit duktig ska ni veta..
Klockan är nu 8:45 och jag har redan:
Diskat,
Tvättat,
Vikt tvätt,
Städat nästan hela lgh
Nu väntar jag bara på att klockan ska bli lite mer så jag kan gå ner till systemet och köpa det jag ska ha ikväll..
För ikväll ska vi faktiskt ut tillsammans jag och C.. :)
Med några vänner, först till klubben och härja, så får vi väl se vad som händer efter det då..

Jaja, nu ska jag fortsätta medans energin fortfarande finns kvar inom mig! :)

Må Väl mina älskade vänner!

Kommentarer
Postat av: Mamma M

Du är duktig, mammas ängel! Önskar jag hade din energi. Love ya//Mom

2010-07-31 @ 17:28:14
Postat av: Nathalie

hoppas att allt är bra med dig! läste att du har kommit in på skolan nu till hösten, kul! =) hoppas att ni får det skoj ikväll! Kram!

2010-07-31 @ 20:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0