29 Dagar kvar



29 dagar kvar tills vi ska gå på Twilight Movie Night. :)
Jag, Mamma och mina systrar... en hel kväll för bara oss i familjen.
Tror det kommer bli jätte mysigt.
Och så ska jag ju få se Twilight på bio igen.... Och New Moon, och till slut Eclipse..
Heeeeelt fucking fantastiskt..
Tycker lite synd om min kära mor som jag drar med på detta, men hon älskar mig så mycket så hon följer med rätt så frivilligt faktiskt.


Igår var jag på promenad med Ph...
Tänkte gå med Lena först, men hon kunde inte, så jag skrev till Ph.. trodde inte han skulle säga ja..
Men ack så fel jag hade.. det var dessutom han som sen sa att vi prompt skulle gå, och sen utökade fanskapet promenaden.. 2,5 timmar var vi ute och tjötade..
Han gick dessutom faktiskt rätt så fort.. så J och Lena.. vi får nog fan måla kors i himlavalvet nu...


Idag ska B till sin skola och hälsa på för andra gången, och imorn fyller min prins år så då blir det som vanligt Liseberg.
Hans dag så han bestämmer. :) Sen får vi väl se om vi ska ha kalaset på Lördag, det blir liiiite tajt om vi ska ha kalas i veckan faktiskt..
Men iaf, C ska baka tårta, och jag bakar bullar.


Nä, nu sk ajag hoppa in i dushen, sen är det dags för frukost för min del och sen ut med barnen på alla ärenden som finns idag.

Må Väl mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0