BILJETTERNA!



Gick upp extra tidigt idag, för jag visste itne när man kunde börja boka..
Och även om jag gick upp 06:45 så var de bästa platserna bokade, men jag fick fan en bra plats ialla fall..
Min och Mammas biljett till Twilight Movie Night är nu bokade!!
Är sååå jävla glad..

Var så jävla stressad över hurvida jag skulle hinna eller inte, så jag drömde tom, om biljettbokningen strax innan jag vaknade.. sjukt..  men men..


Först blir det...

...efter det kommer....

...och strax efter 00:00 på natten mellan 29-30/ 6 kommer slutligen..

...Fan va det ska bli kul att se alla igen, och i följd med.. :)
Tack älskade Mamma för att du följer med mig så jag slipper gå själv..
Du är bäst i hela världen!


Nu snart vaknar barnen, och dagen börjar.. ska göra iordning allt inför trippen till..

idag!
För idag är ingen vanlig dag! Nä, för det är B...´s Födelsedag!!
Hurra!! Hurra!! Hurra!!

Så jag ska låta dom sova lite, sen är de en redig frukost som gäller..
C kommer hem vid 12 hoppas jag, och då tar vi vårt pack och åker in!

Så.. folket.. vi ses väl på Liseberg idag då!!
För här ska jag inte sitta mer förän jag kommit hem!

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0