Jajaj.. jag kommer..



Ja, nu var det ett tag sedan jag skrev sist.. har haft annat för mig.. :)
En massa annat.. eller nja, inte så mycket..
Mestadels har jag faktiskt bara njutit av det fina vädret, och min älskade familj..
Legat på balkongen, läst, lyssnat på musik och bara varit..

För det glömmer man ofta bort i all stress som vardagen medför..
Att stanna upp och bara vara för en stund..
Varva ner och låta dig vara digsjälv, inte någon av alla dessa roller man spelar i samhället.
Så det gjorde jag i helgen.. efter all midsommar stress..
Såå skönt, och efteråt blir man hel människa igen..
Man kan vara den mamman man önskar vara till sina barn,
den flickvännen man önksar vara till sin sambo,
Och framför allt den människan man önskar vara.


Har knappt talat med någon sen jag jobbade på MetalTown för att jag var så slutkörd.. men nu börjar jag bli lite social igen..
Stackars Lena trodde tom, att jag var arger på henne för att jag glömt svara henne på sms..
Men så är det ICKE!!
Jag har varit totalt osocial mot alla som itne bor med mig den senaste veckan.. Hahaha
Nja, ok min mamma och mina systrar har jag talat med. :P

Men nu orkar jag inte sitta här mer...
Ska läsa lite FF, sen lägga mig.. funderar på att skriva ltiegranna..
Måste bara hitta en bra inledning, för det är där jag sitter fast.. Resten har jag i huvudet...
Jävla inledning som ska vara så förbannat svår..
Kan ni hjälpa mig kanske...
Ska man börja med en flashback och ge en ledtråd till problemet i historien, eller börja i nutid och låta det komma smygandes?

Svar motages med tacksamhet! :)

God Natt mina vänner!!
Nu ropar fanfiction.net

Love You all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0