Liseberg 2010-06-02



Jo, jag lovade ju fler bilder från Liseberg i förra veckan, men det kom en massa saker emellan så jag har knappt suttit vid datorn alls..
Men här kommer lite bilder då.















Så där ja... Lite fler bilder på min älskade stora prins som nu hunnit bli 6 år gammal..
Det är helt sjukt hur tiden bara springer iväg när det gäller barn.. :)

Prinsen och min kära Lena!



Nä, nu ska jag fixa mat och sen är det röjj här hemma... ska fixa iordning allt som legat på is ett tag..
Sen bär det av på promme eller ner till Lena och gå på gym en stund..
Nu har vi fan legat på latsidan i över en vecka..

Ha det gott älskade vänner!

Kommentarer
Postat av: Hiromi

Fina bilder! Kul var det också :) Puss

2010-06-09 @ 19:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0