Lite grejjor igen då..



Snart är det dags för jobbet... sen efter det ska jag och min kära Lena åka och lämna tillbaka en massa saker till en person, så blir det gjort och jag kan gå framåt igen.

Det är en vecka kvar till MetalTown!! :)
Ska bli sååå jäkla kul, även om det är jobb så kommer det bli kul!
Hade gärna gått på Sweden Rock också, men va fan... man kan ju inte få allt här i livet.. :)

Tänbkte att vi kanske skulle åka upp till Hille i helgen och grilla, men vädret hade tydligen helt andra planer... det ska ju regna hela helgen, så vi skiter nog i det..
Jäkligt tråkigt för det är så mysigt där för barnen också... en helt inhägnad gård där de får springa hur mycket de vill, vart de vill...
Men men, vi ska ju snart till Orsa, och där är det ju nästan samma sak.
Längtar tills vi ska dit som attan.. Det var så länge sedan jag träffade många av dom som kommer upp nu, så det ska bli härligt att träffa dom igen..
Lillebror ska också vara hemma den helgen, så honom ska jag passa på att träffa också, och om storebror inte hittar på en massa konstiga utflykter (som han annars alltid lyckas med när jag åker upp) så blir det en sväng förbi honom också.

Nä, nu börjar dagen så det är väl dags att sparka mig i rumpan och få lite gjort..


Ojj, måste berätta en sista sak..
Igår var jag ju ute o promenerade med J, i regnet!
Då ringde C och berättde att barnen bråkat och Lilla S har kastat en legohög på B, träffat honom i ögonbrynet så det spruckit upp..
Min stackars lilla bebis... :(
Så nu sitter han här, med spräckt ögonbryn och äter frukost..
Han är dock lite glad, för han kommer få ett ärr där: "Precis som Pappa har!"
Jaja.. Boys will be boys!!



Så, Tjingeling.. nu ska det göras nytta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0