Middag på balkongen



Ja, idag har jag och mina älskade prinsar ätit middag på balkongen..



Jag och Lilla S åt även lunch där när B var i skolan och hälsade på och fick äta mat där för första gången. :)



B är så stolt över att han ska få börja skolan till hösten.. Min älskade kille!
Så stor han har hunnit bli.. 6 år redan, imorgon.. fy vad tiden springer iväg.
Kommer fortfarande ihåg hans första år.. då allt var nytt och man var så orolg för allt som kunde hända, inte för att just den biten ändrats så mycket för mig men men.. haha

Älskar mina pojkar så enormt jävla mycket, de är de mest perfekta varelserna som finns på denna jord.

Imorn är det Liseberg, så imorn kväll, eller i övermorgon kommer det bilder därifrån. :)
Här kommer nästa bildfråga! :)

Den är faktiskt rätt så svår, och denna gången får alla gissa, för den enda som var med när bilden togs var Ph, och han vet knappt hur man skriver in en domänadress, så jag behöver inte fundera på om han kommer gissa eller inte.. ;)
Sorry Ph, tycker om dig mycket.. men jag tycker det är vääääldigt kul att driva med dig ialla fall!



Så... Good Luck! :)


Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Helt klart Orsa....;))

Puss

2010-06-01 @ 22:18:54
Postat av: cissi

Ja,den här va helt klart svårare..Tippen kanske?

Ha en helt underbar dag på Liseberg!!!Kram

2010-06-02 @ 11:03:35
Postat av: Jennie

Jag tror mig se att den bilden är tagen på Tippen, om man går längs med kanalen istället för rakt över :)

2010-06-04 @ 10:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0