MetalTown från mitt håll!


Ok, det tog lite längre tid att få upp bilderna än jag hade planerat..
Somnade så tidigt alla kvällar för att jag var heeeeelt färdig.. Jobbat 36 timmar på 3 dagar! Men fan va kul jag haft!

Så.. Här kommer lite bilder!


InFlames, man ser itne så mycket, men scenen lyser iaf. :)



Jag tyckte de var ruskigt bra!
Och hela marken gungade...
Tänk själv, 25 000 människor som hoppar i takt med musiken..  det gungar rätt friskt i marken..

Här är lite randome bilder på allt möjligt!
J håller utkik efter potentiella kunder


Här spelar Hell Yeah!


En jäkla massa folk, fanns en hel del orginal vill jag lova!

Här är nog InFlames igen tror jag faktiskt



Här kommer en av ljuspunkterna från helgen!
30 Seconds To Marsh!
Fan va bra de är! Och ännu bättre Live!
Snygg är han också fanskapet!


Här är i väntan på Paramore!
Som också var helt fantastiska Live!
Hittade Ph i publiken, så jag gjorde honom sällskap!


Puckot lägger upp alla bilder på studds på FB..

Bara för att han kan med sin nya telefon!!

Så kom Paramore..
Jävlar va jag tycker om dom..
Marken gungade lite när du började spela Decode!


Sen hade jag och Lena lite tråkigt... För sista dagen på PP var det itne mycket folk över 18, så vi roade oss med fula miner.. :)  Och att bli bundis med vakten.
 
Sen kom J förbi och sa "Hej" en stund!

Det gjorde även Tta


Sista dagen, sista bandet! HIM!
Var helt ok, men inte riktigt min typ av musik.


Under helgen har jag fått se de flesta banden jag velat se, men fått höra en jävla massa bra band!

Rammstein
In Flames
Sabaton
Takida
Dead By April
30 Seconds To Marsh
Paramore

Helt jävla underbart!
Hoppas på retur nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0