Dator Krash



Jaja, ok.. jag vet att jag varit väääldigt dålig det senaste på att uppdatera min blogg..
Men jag har en bra anledning.. Datorn kraschade, och det tog lite tid att reparera allt så den funkade igen...
Sen tycker jag faktiskt inte att det är lika roligt att sitta här längre..
Jag trivs så jävla bra i vår nya lägenhet och i detta området så jag vill itne spendera tiden vid datorn..


Hmm.. funderar på att bli svartskalle igen...
Försökte ju bli blond, och visst.. det gick till viss del.. men är fortfarande väldigt orange i huvudet.. och jag orkar itne med skiten längre..
Dessutom kollade jag på gamla kort av migsjälv när jag hade mörkbrunt hår och svart hår och saknade det...
Får väl se vad som händer och fötter, men det lutar åt mörkt hår igen iaf...


C är på utbildning denna veckan i sthlm, och det är tråkigt som fan... för att inte tala om hur kallt det är under mitt täcke..
Men jag har tvingat min ena syster att bo här i veckan, så jag iaf har lite levande och relativt normalt sällskap att tala med.. :)
Men ikväll är det faktiskt fullt hus.
Älskade frun kommer hit med sina barn, och mina systrar också.
Så ska vi äta Tacos allihopa och sen är det film, New Moon. Sen ska alla sova över här.. helt underbart roligt..
Underbart med så mycket plats att man faktiskt kan ha 5 pers som sover över.. hahaha



Barnen är helt lyriska, B och Fruns dotter ska få sova i B´s tält som står i hans rum.
Det är i vanliga fall fyllt med kuddar, täcken och gosedjur så det ska nog bli mysigt för dom där inne..
Små pojkarna får sova inne hos Lilla S.
Ja, sen är det bara att pussla.. men vår säng är stor, så vi får väl dela på den vi resterande.. hahaha

Vaktmästaren var här idag, och honom kommer jag bli bundis med på riktigt!!!
Han kollade tapeterna och sa att det är 2 rum som ska om tapetseras, och om vi gör jobbet själva så får vi tapeter till hela lägenheten, annars får vi bara till de 2 rummen... tror ni jag sa att vi väntar på målaren???
Sååå lovley att få hela lägenheten som jag vill.
Älskar det!!!


Imorn ska jag på bio med Xstasia om hon lyckas bli frisk tills dess.. Jag håller tummarna för stackarn som ligger hemma med förkylning och annat skit.. :/
Vi ska se på Alice I Underlandet.
Jag har aldrig tidigare varit ett stort fan av Tim Burtons filmer, men de liskom växer fast på en till slut...
Jag har tom, gett Sweeny Todd en andra chans och kollade på den igår med Syster N, och den var itne så hemsk som jag tyckte första gången..
Dagen innan det kollade jag på Big Fish, och den har jag iofs alltid tyckt om..
Får väl se om det blir någon mer idag efter New Moon...
Haha

Nä, nu ska jag fixa iordning lite innan hela skaran med folk kommer.


Må Väl mina vänner

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Trevligt att du trivs så bra i lägenheten, och ja det är ju bättre det än att hänga vid datorn, fast det är roligt om du tittar in här och skriver ibland, lite snabbt kanske ;))

Stor kram till dig och grabbarna

Bittebi

2010-03-09 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0