Grannarna är idioter



Tjohoo..
Jag vet att jag itne är lika duktig på att uppdater som jag var förut.. emn va fan.. :)
Ni läser ju ändå.. haha!!

Igår skickade jag det trevliga mailet även till Rektorns chef, så nu ska vi se om vi får någon som helst respons, inte för att jag tror det.. men man kan ju alltid hoppas..

Igår kom mamma och mina systrar över så gjorde vi mat här, Systrarna fyllde ju 15 i måndags, så vi ville ha lite familje firande..
Så efter maten blev det film och en jävla massa godis.
Jag, C och systrarna åkte till Opal för att handla.. vad syster S hade glömt bort på vägen var att hon hade på sig C´s skor, eftersom att hon varit ute och rökt innan vi åkte.. 
Vilket resulterade i mycket gnäll, och hon skämdes enormt, speciellt när vi mötte några av deras vänner..
Hahaha.. jag tyckte det bara var roligt.. Lite elak är jag ibland! :)


Idag så jobbar C igen.... Faaan... han jobbar varje dag.. detta är 4:de helgen i rad som han jobbar, och där i mellan har han även varit i sthlm nästan en hel vecka.. så tror ni jag fått se honom mycket??
Nää..  kanske inte då..
Jätte jobbigt...


Igår hände mer saker..
Jag skulle gå ner till förrådet och lämna våra tomma kartonger.. men när jag komemr ner så har våra förbannade jävla idiotgrannar tagit vårat förråd..
Vi har ju inte låst det eftersom att vi inte haft något där nere på 3 veckor.. och då har de tyckt det var en bra sak att byta med oss... utan att fråga...
Så när jag får tag på idioterna ska de få höra ett och annat...
Gick upp igår, men de var inte hemma, men jag ska inte ge mig.. förrådet ska vara tomt imorn, för jag ska fylla det med skit som C hämtar från gamla lgh nu i helgen... vi har nu 10 kartonger fulla med saker som står i hallen, och mer finns det att hämta...

Nä, nu blev jag arg när jag tänkte på dom..
Ska sära på pojkarna som tycker det är roligt att bråka hela tiden, och sen är det ett lugnt bad för mig hoppas jag...
(Lever fortfarande i någon typ av bubbla där man faktiskt kan få ro även om man har barn)


Bey bey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0