länkarna.....



Jag måste ju skriva ett till inlägg såg jag nu... annars hamnar Eclipse-trailern mitt ivägen för min länk till andras blogg sidor.. vilket inte är ok.. speciellt inte när jag letar efter länken till min fru...


Så jag skriver väl något då, så att jag kan komma åt länken sedan... :)


Hmm.. ska man babbla om då??

Saknar min kusin i Norge väldigt mycket... det var otroligt kul att träffa henne sist när de var hemma...
Önskar att jag antingen kunde åka dit o hälsa på, eller att de kom hit igen och hälsade på..
Är så otroligt stolt över henne!
Hon är en av de vänligaste människorna som finns,
och otroligt stark som människa.
Hon har så många goda sidor att det skulle ta en halv oändlighet att rabbla upp allt här, men jag kan väl iaf säga att jag är verkligen stolt över henne, för vad hon lyckas göra med sitt liv..
Hon lyckas med 9/10 saker hon åtar sig,
Har hon bestämmt sig för något så ser hon verkligen till att få det gjort, hon har en viljestyrka utan dess like.
:)

Ja, hon är en vän att räkna med.
Jag är så glad att hon inte bara finns i mitt liv, utan att hon faktiskt tillhör min familj med.

Så kära Mickis.. nu fick du en kärleksförklaring här.. Haha
Och allt jag skulle göra var att fixa så jag kom åt mina länkar... :)


Jaja.. Älskar er mina vänner! Glöm inte det!

Även om jag är dålig på att höra av mig, eller kanske dålig på att berätta hur mycket ni betyder för mig så är ni otroligt viktiga... den senaste tiden har jag märkt hur viktiga mina VÄNNER faktiskt är.
Saknar de som jag inte har i mitt iv längre, men som fortfarade räknas som äkta vänner...


Jaja.. nu blev det emotionellt igen, och väldigt sentimentalt..

Så... nu slutar vi här.. nu sk ajag läsa frugans blogg... :)




Kommentarer
Postat av: Mickis

Tack tack tack! de betyder otroligt mycket!! blir också emotionell nu men de ær ju av rætt orsak :) Tack iaf! du betyder otroligt mycket før mig också! Jag kommer snart førhoppningsvis! :) Love...

2010-03-17 @ 09:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0