on the way!

 

 

ja, just nu sitter jag i C's arbetsbil och vantar pa att han ska bli klar har, jag ar hungrig... ;) och i bilens dator saknas de tre sista bokstaverna i vart alfabet, darfor skriver jag lite annorlunda nu.

Tack bittebi for den underbara kommentaren!
Jo det ar val sa att de ar radda for sanningen, och darfor inte haller mig som basta van.. :)

Har inte sa mycket att gora just nu, sa jag tankte bara tala om att i helgen sa ska vi tomma hela den ackliga gamla lagenheten pa allt som vart, sen ska vi hem och ata god middag med mina alskade systrar som fyllde 15 igar.
GRATTIS! Alskar er!

Sen har ju det underbara korslaget borjat igen, och aterigen ar ju dalarna med och bidrar till underbar musik.
Denna gang ar det faktiskt dessutom fran Orsa... sa pa lordag sitter jag bankad framfor tv:n och tittar nar min gamla musiklarare Jessica sjunger sig in i era hjartan och forhoppningsvis ger Dalarna en ny seger!

For helt arligt, Dalarna ar ju bast..
I synnerhet Orsa!  :)

 

Nu borjar det markas ocksa att varen ar pa vag, snon borjar forsvinna och temperaturen stiger sakta men sakert. Jag och C har ocksa fatt ett nytthusdjur som hor varen till... en spindel som heter Birger, han bor utanfor varat sovrums fonster, dar sitter han i sitt nat varje kvall o natt, och ingen far forstora hans nat dar.

Snart kan man ju faktiskt borja grilla korv pa kvallarna ocksa.. Ska ta med barnen snart till odledammen i skogen och titta litepa grodorna och odlorna, sa kan man ju grilla lite samtidigt.. mysigt. :)  Uscha sa jag langtar till varen och sommaren. Och till midsommar ska jag forsoka overtala C att vi ska aka hem, iaf over helgen. Det hade varit sa javla underbart.  Vi far val se vad framtiden har att ge.

Nu borjar jag bli riktigt hungrig, sa nu ska jag tjata lite pa C.


MMa Val MinaVanner!!!


och ni andra med da... ;)

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0