Drömmar och soffor...



Nu har jag drömt om dig igen... Det gör jag iofs ofta..
Du är alltid lika underbar i drömmarna.. Så omtänksam, kärleksfull..
Och ibland är du allt annat än det.... men de drömmarna är inte oönskade på något vis..
Det finns ju andra saker i de drömmarna som är mer än önskade. :)

Vila i dina armar...
Det är trygghet på högsta nivå,
Där är jag säker,
Där är jag stark,
Där är jag... JAG.. Mig Själv!




Idag är det spackling som gäller här hemma..
Var o hämtade tapeter igår, men de hade bara de som ska vara i Lilla S´s rum, så sjag ska åka o hämta resten idag hoppas jag.
Så ska jag spackla Lilla S´s rum så att jag och Lena kan börja tapetsera ikväll..
Sen tar vi resten avb rummen i helgen, allt för att få det gjort snabbt, och för att hålla Lena nykter en hel helg... hahaha...


Har börjat tröttna på en kompis också.. .som förstörde våran soffa och då ska köpa nya kuddar till den..
Han har itne gjort minsta ansträgning att hitta billigaste alternativet för sig, han har itne ens kollat efter en likadan soffa...
 Kuddarna går inte att köpa separat egentligen, men jag lyckades eftersom att jag känner en som jobbar på IKEA...
Nu har kuddarna kommit och vi har själva inte råd att hämta ut dom pga att vi lever 4 pers på en halv lön...
Jag har ingen inkomst och C´s är halverad för tillfället...
Jag blir faktiskt riktigt arg, för inte den minsta ansträgningen har han gjort... itne en enda...
Han har inte ens bett om ursäkt för att han förstörde kuddarna..
Har nu skrivit till honom på FB att det är dags att betala för dom, för annars är det en helt ny soffa som gäller.
Tänker inte ens godta en begagnad, för vi hade köpt soffan ny, jag tänker inte ta något som är i sämre skick än det jag själv hade liksom...

Nä.. nu blir jag bara arg.. så jag slutar skriva..



Det är bara drömmarna om dig,
och tankarna om dig som får mig att orka med det som går mig emot just nu!!
Om du bara visste....



Må Väl Gott Folk!





Kommentarer
Postat av: Mickis

Bra att du sæger ifrån vænnen! Borde du gøra oftare! ;) Har førsøkt ringa men ditt nr ær inte i bruk?? Messa gærna de nya så jag kan høra av mig!! :) Kram

2010-03-19 @ 09:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0