Yeah yeah... I´m coming, I´m coming...




Ja, ja, ja.... Jag vet att jag är dålig på att uppdatera här nu förtiden...
Men det finns så mycket annat att göra...
Läsa Fanfiction, prata med vänner, promenera och det viktigaste av allt... vara med mina pojkar.. :)

Så jag har faktiskt inte haft större lust eller så mycket tid över till att sitta här faktiskt...


Jaja.. det händer inte så mycket mer än vad det var sist jag skrev..
Jag har fått datum nu när älskade Syster kommer hem från Jamaica... 8 April.
Ska bli så underbart att träffa henne igen.. älskar henne enormt och saknar henne så det gör ont i kroppen.
Hoppas hon har en massa bilder att visa hur hennes upplevelser varit..

Om 3 dagar får jag hem den underbara filmen New Moon i min brevlåda... :) Såå..... jag finner inga ord..
Men jag och min fru ska ju iaf ha en kvä'll och kolla på den då... med extra material och allt.. :)


Pratade nyss med min moster i sthlm... hon berättade att hon fått problem med sion höft... "utsliten" säger läkarna...  Vaddå utsliten.. hon är ju bara 40 år... hmm... eller... ?? Mamma är ju iofs 47 (48 iår) och hon är yngst... Mostern jag talade med i dag är näst äldst av 9 syskon... hon kanske är lite äldre då... :)
Men nej... vill itne att hon ska vara så mycket äldre...
Älskade Moster!


Nä... nu väntar jag på att C ska komma hem.. sen är det middag som gäller...

Förresten gjorde jag en fin stjärna av guldpapper igår, till en klantig vän som lyckades komma hem helskinnad efter en resa till Frankrike för att åka snowboard...
Ni som känner mig kan hitta stjärnan på min FB-profil, där finns ett album som heter "Lite Skit".. där finns den.. jag är mycket stolt över den!! Hahaha


Jaja.. må så väl gott folk!! Middags planering nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0