Diet och Limousin


Först:
Tack älskade kusin för den fina kommentaren!!
Det värmde! 


Sen är jag arger på blogg.se  Av någon outgrundlig anledning så går det inte att centrera texten idag.. :/
Blir lite lack.. men jaja... får väl gå in senare eller imorn och fixa det då..


Så, då var ännu en dag på praktiken avklarad.
Känns bra, även om det blir mer och mer klart för mig varje dag att detta är
inte något jag ska syssla med i längden.
Trivs o så, och timmarna flyger iväg.
Men nej... inte för mig... inte alls...

Hade elat gå på promenad nu på kvällen, men det blir inget med det...
Dels för att Lena ska passa sina brorsbarn, och dels för att jag har förbaskat ont i min mage...
Fattar inte varför, för jag har då inte ätit något som jag inte borde.. men men..

På tal om mat och att äta.. jag funderar faktiskt på att gå på ordentligt på det där med diet och träning.
Vill ju få bort min mage ordentligt, så jag ska nog köpa mig lite Nutrilett och byta ut 2 mål om dagen till sånna drinkar istället..
Får väl se hur det blir med den saken.


Hmm... måste gå ner till PH någon dag snart... måste ha lite hjälp av honom med en sak..
Vet inte hur jag ska göra, eller vad jag ska säga.. hoppas på att han har lite råd att ge..

Ringde o kollade vad det skulle kosta att hyra Luder och limon på systrarnas skolavslutning idag.. Han skulle kolla på det när han kom hem från Grekland, men nu har jag iaf kollat lite..
Så jag inte glömmer av det sen.. :) Något måste man ju göra för sina älskade systrar när de ska sluta skolan!


Så.. Nu har det snart gått 4 veckor sedan jag talade med den person jag kallat min närmsta vän i flera år.
Saknar dig som sjutton, om du läser.
Saknar att kunna ringa och prata om de där sakerna som bara du fattar.
Och är väldigt ledsen och besviken på att jag fortfarande inte fått någon som helst förklaring på vad fan som hänt?
Du kanske tycker dig ha en jätte bra anledning, eller så kanske allt beror på något jävla missförstånd..
Men jag tycker verkligen att om jag gjort något fel så förtjänar jag en förklaring på vad.
Hur fan ska man kunna be om ursäkt eller ändra på det man gjort fel om man inte vet vad som gjordes?

Det som gör mig mest förbannad i hela det här är att jag faktiskt bryr mig så jävla mycket.
Med tanke på att jag var så lätt att bara "kasta" iväg, så kan jag som vän itne betytt lika mycket för dig,
och då borde jag faktiskt inte bry mig... då är det inte värt det..
Men med alla år vi haft, allt vi delar, alla de åsikter, intressen och tankar vi har gemensamt är det oerhört svårt för mig att bara kasta allt åt helvete...
MEn men...
Skit samma!!!  Nu fick jag skriva av mig om detta iaf... 


Fan va jag längtar till i höst.. är så spänd för det så det finns itne..
Jag skulle verkligen vilja börja nu! :)


Hmm, måste skaffa mig ett par skor med..
Har säkert skrivit om det förut, men va fan, det är min blogg så jag upprepar mig igen om jag känner fört.. :)
Har ju 2 par gympa skor, det ena paret får jag ont i smalbenen av, det andra paret är "skater -skor" liknande, och helt platta, så de stöder itne alls när man ska gå, sen har jag bara högklackat.. och itne fan tänker jag promenera eller springa i de..
Så jag behöver verkligen nya skor nu.. riktiga spring skor. För nu jävlar ska det bli ordning på mig igen!!


Tant S i Angered har jävligt dåligt inflytande på folk!! :P
Får väl se hur det blir till jösten 2010/ våren 2011... Men jag vill ju väldigt gärna.. :)
Måste ju bara bestämma sorten med... tror att den är bestämmd.. iaf till 90%, men vi får väl se..
Fan ta dig tant!! Ditt fel!!! ;P


Nu är det inte långt kvar till Eclipse premiären heller!! :) Och min älskade mor har lovat att gå med mig.. så det blir en hel kväll med mamma och troligen mina systrar!! Kommer bli mysigt och skoj faktiskt!! 51 dagar är det kvar för att vara exakt!

Nä.. nu ska jag lägga mig o vila min mage lite, så jag kan gå ner till Ph sen.

Må väl mina vänner!!
Ni betyder enormt mycket!!
Även om jag inte alltid är så duktig på att berätta det!





Kommentarer
Postat av: KackMarie

Hoppas din gamle vän tar sitt förnuft till fånga & oxå vill reda ut va d nu va som gick snett.



Om d e mage du vill få bort så tror jag inte att nutrilett lr andra såna medel e hjälpen. Du får nog helt enkelt lov att träna magmuskler istället :)

2010-05-11 @ 10:27:27
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0