Drama och Förbannad



Lämnar det hela i det förgågna och går framåt!


Blev förbannad på en person igår..
Han har kännt mig rätt så länge, ch anser tydligen att det är hans uppgift med flera att trycka ner mig.
Talade om vad jag ska börja plugga till nästa höst, varpå han svarar:
"Tycker du verkligen det är så smart? Det är tungt och du kommer bara slösa bort 3 år av ditt liv på att plugga något du inte kommer arbeta med!"

Blev jäligt förbannad och sa att folk har hela mitt liv talat om för mig vad jag kan och inte kan, vad de tror att jag inte klarar av och efter att ha hört att jag inte kan ditt och datt så trodde jag på det..
Så hade man inget snällt eller positivt att säga kan man hålla käft,
Vänner och kompisar ska stötta och kan de inte det så ska de hålla sig borta.

Vem har rätten att tala om för någon annan vad denna kan och inte kan göra??
Vem har rätten att tala om för dig att den inte tror du klarar något??
INGEN!
Ingen ska någonsin mer få tala om för mig vad jag kan eller inte..
Negativa tankar och åsikter håller jag borta.

Blir bara så förbannad... Hur fan är man funtad när man ens tänker tanken på att säga något sådant??

Det roliga i det är ju att en kompis som är utbildad och har jobbat med det i flera år som jag vill syssla med blev glad för min skull när jag berättade om mina planer.
Vore inte han en bättre person att avgöra något, med tanke på hans erfarenhet??

Nä.. nu ska jag äta lite frukost..
Sen ska jag ringa pucko nr 2 i detta inlägg senare..
För igår blev jag så arg så jag fick lov att lägga på luren innan alla de fula orden kom.
Han ska få höra idag att man säger tamejfan inte på sånt vis!! Igen.. :)


Må Väl mina vänner, och låt INGEN, någonsin, köra över er!
Ni kan allt vad ni vill, bara ni lägger manken till.

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Blir ju nyfiken va d e du vill/ska plugga till :) Tror iaf inte du skrivit d tidigare.. :p



Precis, vänner ska stötta en i dom valen man gör. Annars e dom inga vänner.



Trist d här andra me den personen som slutade höra av sej. Låter nästan som d e ett avslutat kapitel på er vänskap. Så himla tråkigt att d ska behöva bli så =/ Spec eftersom d låter som att d egentligen inte finns ngn anledning..

2010-05-15 @ 14:27:13
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0