Du är duktig du Cissi



Hahaha, Ja Cissi.. Du har rätt igen.. :)
Får ta en lurigare bild ikväll så du inte tar den så snabbt.. Hahaha

Tyvärr Mamma, det blev ingen över till dig, men jag kan väl baka igen..  ♥


Idag är det VAB som gäller.. Lilla S hostar så han nästan kräks här hemma...
Inte sjuk i övrigt, utan bara hostig, men jag vill vara hemma med honom så han får ta det lugnt.
Så är det utvecklingssamtal på dagis idag också, för B. Så att Pesonalen kan säga allt till skolan när den ringer sen för att fråga hur B ligger till i utveckling osv.. Jag måste nämligen skriva på något som godkänner att de delar med sig av infon och lite sånt..

Får väl se vad jag och Lilla S hittar på idag då..
Kanske tar en promme någonstans långt bort och tar nya bilder.. ;)


Nä.. nu ska jag ordna frukost åt mina troll innan vi gör oss iordning för dagen.

Må Väl mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0