Dunstar bort



Tack Cissi för den fina kommentaren.. Ja jag känner att jag kan ta tag i saker nu igen, och verkligen klarar dom..
Härligt att finna sig själv igen när man kännt sig bortkommen så lång tid. :)


Idag har det varit VARMT!!!
Igår var det varmt, men ändå lagom.. Idag var det olidligt på caféet.. höll på att dunsta bort jue...
Hahaha..
Och så jäkla mycket folk sen.. alla vill ha kall sallad när det är varmt ute tydligen.. jisses.. allt tog slut flera gånger om, så till slut ställde jag mig och skar nya grönsaker och annat som skulle fyllas på istället.. så kunde de andra ta kunderna.. :)

Kul hade vi med.. :)
Nu börjar jag trivas ännu mer faktiskt, för ju mer tid jag spenderar med dom desto bättre kommer vi överens, naturligt nog, så vi har verkligen haft kul idag.


En annan trevlig överraskning fick jag med när jag loggade in på fb..
Men den behåller jag för migsjälv ett litet tag till.. ;)
Men kul ska det bli ialla fall!


Hmm, vet inte vad som är fel på min katt heller..
Börjar bli lite orolig för henne på riktigt.
För hon vill inte vara social längre, hon äter när jag tvångsmatar henne, och hon kräks..
Måste ringa o rådgiva med en veterinär om vad vi ska göra.
Hmm... får ta det samtalet imorn på rasten.


Så har vi ju Lilla S med.. som faktiskt börjar bli stor på riktigt..
Igår fick han ju gå till dagis utan blöja, och inte en enda gång på dagen hade han kissat på sig, de hade tagit på honom en blöja under sovstunden, men sen var den av igen..
Och likadant nu idag.
Så stolt över min lilla kille!!
Och självklart över den stora med. :D Han gör mig bara mer och mer stolt för var dag som går, och mer och mer lycklig.
Undra vad fan jag kan ha gjort för gott för någon, eftersom att jag fått sånna underbara barn!

♥ B Och Lilla S ♥
Mamma Älskar er föralltid, och oändligt!

Nä, nu ska jag plocka upp B ur badet och fixa ordning honom inför natten..
Så jag och C kan ha lite tv kväll innan det är natten för oss med. :)



Må Väl Mina underbara vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0