En jävla effektiv dag!



Ja jisses..
Idag så har vi varit på marknad i majorna till att börja med, sen åkte vi och handlade lite som ska användas till middagen.
När vi kom hem ställde jag mig direkt och marinerade 2 fläskfiléer i olika marinader, samtidigt som det drar sig så bakade jag piroger med olika sorters fetaost fyllning.


De ska vi ha till middagen med. :)

Så blev det ju lite deg över, så C fick sina Scones som han gillar så mycket.



Och sen, när jag väl stoppat in fläskfiléerna i ugnen så blandade jag ihop
lite smet till kladdkake-muffins.


De ska jag stoppa in i ugnen när maten tas ut. :)

Förstår ni hur jag har varit effektiv idag eller??
Så mycket bak och mat..
Det ska bli riktigt jädra gott sen när maten är klar att ätas, och efteråt när det blir dags för kladdkakan.. :)


Så, nu har jag dela med mig av dagens aktiviteter lite..

Må Väl Gott Folk!!
Nu ska potatisgratängen in i ugnen också. ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma M

Blev det några muffins över till mamma??

2010-05-30 @ 22:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0