Facebook = Livsviktigt!




Inte mitt val, men ok.
Jag önskar personen all lycka, och det är helt ärligt!
All lycka och välmående till hela familjen.



Igår skulle jag ha gjort en jävla massa här hemma.. tapetserat klart bland annat.. men det blev inte så..
Får väl ta det efter jobbet idag och till helgen istället.
Men har även bokat playdate åt Lilla S i helgen.. Hahaha
2 kompisar som bor nedanför backen från oss har 2 döttrar i samma ålder, så vi talade igår och kom överens om att det vore kul att träffas så barnen kunde leka lite.
Så det ska vi göra.  :)


Träffade min älskade Lena igår..
Fya, stackarn har varit med om den värsta dagen i sitt liv...
Jag kan inte göra annat än att stötta henne och finnas här om/när det är något.
Hoppas allt lugnar ner sig snart vännen min! ♥


Idag åker dom...
Alla pojkarna som skulle ner till grekland på mc..
Luder, Kishi, Tvilling och en jäkla massa mer!
Hoppas de får riktigt kul där nere, och på vägen.. Det kan ju inte vara för kul att köra den biten.. :)
Så komemr de hem i slutet av månaden och då är det dags för mina systrars skolavslutning ungefär..
Får väl se om de får Limo med chaufför.. ;)

C har nog fått sig någon typ av flipp här hemma...
Vet inte vad det är med honom, och vet itne ens om det är en bra sak eller en dålig.. funderar fortfarande på den biten... men skumt är det iaf... Får väl se vad som händer och fötter..



Idag är det dags för praktik igen då..
Men det blir nog inte en full dag idag.. inte så mycket att göra när de flesta har ledigt för klämdag.
Sen är det hem och förhoppningsvis göra allt det där som jag skulle gjort igår då..
Hahaha.. jaja, en dag då man bara myser med sina barn och inte gör ett jota av nyttigheter måste man ha emellanåt!

Nu ska jag hoppa in i duschen innan det är dags att dra sig vidare för dagen!!



Må Väl mina vänner!!
Puss o Kram









Kommentarer
Postat av: Hiromi

<3 Söta söta du! <3 Puss

2010-05-25 @ 21:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0