Gulstjärnor... jag är seg..



Jag vet att jag är lite dålig på att fixa dessa guldstjärnor.. men de kommer.. :)
Jag lovar..
Vill ni se på ett ugnefär hur de komemr se ut så gå in på min profil på FB och kolla under albumet "Lite Skit" gjorde en till PH för ett tag sedan när han kom hem oskadd från snowboarding i alperna...


Men iaf.. S, du hade rätt på bilden.. det är i Önnered.. :)

Så här kommer nästa bild då.. J får återigen inte gissa eftersom att hon var med när den togs..



Ok, den är lite skakig, men jag gick faktiskt när den togs.. orkade inte stanna för att knäppa.. :)
Men man ser ialla fall det som är nödvändigt.
Så let´s start guessing!


Så, idag har vi ju varit på loppismarknad i Majorna.. hela majorna var i rörelse, och så jäkla mycket folk..
Vi hittade lite skit ialla fall..
B fick några "GooGoo´s" Någon typ av små figurer som man spelar mot andra med, genom att kasta dem mot varandra i sandlådan som vi gjorde med puttekulor som små.
Ialla fall så blev han glader. :)
Och C blev glad han också.. han hittade Kalle Anka &C:o tidningar.. 10-11 st för bara 10 kr.. så fanskapet köpte 32 tidningar!!!
Jäla jobbigt, men han har att göra när han sktier nu ialla fall..

Nu ska jag lägga mina troll och sen efter det är det soffläge som gäller och lite gott.
Får väl se om vi hittar något roligt på tv:n annars finns det säkert någon film vi inte sett..

Ha det bra älskade vänner!
Och GRATTIS igen min älskade kusin!!
25 år blir du idag! Älskar dig enormt, och önskar dig all lycka, kärlek och välmående på alla vis i livet!
Hoppas du haft en helt fantastisk dag!


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: cissi

oh,detta vet jag nog vart det e...det e i påvelundslingans slut vid fotbollsplanen strax innan ÖHK hallen;)GRATTIS på mors dag oxå!!Kram

2010-05-30 @ 19:33:45
Postat av: Nathalie

Rudalen kanske.. :S

2010-05-30 @ 19:42:57
URL: http://nathaliejandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0