Heeeeeelg



Ledsen Xstasia, men du är inte ens i närheten.. :)
C tog den faktiskt på en gång när jag visade honom den här hemma..  Det trodde jag inte om honom, men han är som sagt full av överraskningar ibland.  :)


Kom igen nu folk, ni måste gissa... jag har faktiskt en annan bild jag vill hinna lägga upp innan sommaren tagit slut..
Och J får inte gissa alls.. hahaha.. hon har ju  varit med när bilderna tagits..


Idag är det äntligen Fredag!!
Ska bli såå skönt, imorn ska vi hjälpa T&J att flytta, B ska nog på kalas hos en dagis kompis, så syster N ska passa Lilla S på gården här hemma.
Och ikväll är det ju som sagt Pavven som gäller.. :)  Tänkte jag ska ta med mig Lilla S en stund, får väl se hur det blir med det..
Ska ringa mina systrar och kolla om de också ska dit ikväll.. Snorungar. :P

Annars är det ialla fall rätt så många som ska dit som jag vet vilka de är.
Ska bli kul och tträffa de som man aldrig annars träffar..

Nä, nu ska jag göra mig klar för att gå med barnen till dagis!! Må Väl mina vänner!!

Och Gissa ordentligt nu...
Tänk på att jag brukar gå på långa promenader, men håller mig ialla fall inom Frölunda.. :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0