Jag ramlar aldrig!



Ojj.. ja, återigen är det ett par dagar sedan jag uppdaterade.. har faktiskt inte tid eller ork längre till att sitta här och skriva..  Har nyttigare saker för mig.. som att vara ute och springa, eller göra något annat nödvändigt. :)

Nu har jag ju lämnat in underlaget för praktiken, så det enda jag kan göra nu i 2 veckors tid är att gå och vänta...
Hatar att vänta, tålamod är inte riktigt min starka sida.. 
Men men.. vad ska man göra? Inget jag gör kan påverka handlingstiden så det är väl bara att vänta och se glad ut.


I fredags så följde jag med min älskade Lena till klubben och tänkte att jag bara skulle ta någon grogg... hmm..
Kvällen slutade med att jag faktiskt ramlade. JAG RAMLAR ALDRIG!!!
Men, det var inte pga av min osabilitet, utan det var faktiskt ett hål i marken som var ungefär 40 cm djupt...

Hahaha!!
Men innan det och efter det hade jag kul och trevligt iaf, fick lära mig att bugga av tvilling...
tur att han är stor och väldans stark så han kunde ta emot mig bara!! Jösses..
Jag har liksom aldrig buggat i hela mitt liv, nu gjorde jag det i hööööga klackar och helt ovetandes om hur han ville att jag skulle snurra, så hade det itne varit honom jag dansade med så hade jag nog spelat domino med resten av befolkningen..

Åka Limosin fick jag göra också. :)
Det gillade jag faktiskt.. den var riktigt mysig på insidan, och den är jätte fin utvändigt med!

Ja, hela kvällen var faktiskt kul..

Och på Lördagen sen så var det C´s tur att gå ut, han och skåning drog en runda på avenyn, men de kom inte in någonstans för den tredje personen de hade med sig var antingen för full, eller för slarvigt klädd för att komma in någonstans.. Så till slut hade de lyckats dumpa honom, men då var skåning för UNG för att få komma in.. hur ofta hör man den kommentaren efter det att man fyllt 25 liksom??
Nä, men de hade nog en trevlig kväll de med.. de var iaf hemma vid 6.30 ungefär...


Idag kommer B hem. Äntligen! Som vi har saknat honom!!
Men han har haft jätte roligt..
Åkt båt med Bosse, och hjälpt Karin att bära in veden, varit i Oxberg och lekt.. ja, han har varit lite överallt och umgåtts med hela släkten. :)
På midsommar är det dags igen, för då åker vi upp hela familjen igen! Ska bli såå härligt att åka upp och träffa nästan alla igen!
Har saknat det!


Och för er som missade det så vann Team Moraeus körslaget!!
Fatta att man är stolt kulla!!
Hela sverige vet nu att Orsa är helt grymma!


Har fortfarande inte fått någon förklaring på vad jag ska ha gjort den som kallat sig för en av mina bästa vänner..
Vilket numera bara gör mig rent av arg.
Jag tycker man förtjänar ialla fall en förklaring, men nope.. inte ett ljud..
Antar att jag kan leta i himlen efter den förklaringen, för den finns inte..
Jag vet ju att jag inte gjort något fel.. men det är fortfarande förbannat tråkigt..
Men besvikelsen har lagt sig nu, det mesta ialla fall.. så jag är inte ledsen längre..



Nä, nu ska jag göra mig iordning för att lämna trollungen på dagis!!

Må Väl Gott Folk!!







Ja, just det ja... som ni märker tog jag bort lösenordet....
men spara det, för det kanske kommer tillbaka, det vet man aldrig..
Det beror på om jag får oönskade gäster eller inte. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0