Lite Bilder från dagens promme



Svar till Cissi:
Nä, det är inte påvelundsslingan.. :)

Jodå, jag ska nog till Pavven hade jag tänkt, du får gärna komma o gå med mig, vet inte riktigt vilka jag ska gå dit med ännu, men vi kan ju höras o ta sällskap.


Här komemr lite bilder från dagens promme med J och PH..

  


Alla bilderna föreställer alltså Ph när han ska ta sig genom hinderbanan utanför Ö-Hallen.. HAha..
Vi skrattade gott åt honom.. :)



Imorn är det tillbaka till praktiken som gäller..
Slut på latandet, även om jag gärna hade sovit lite extra..

Nä.. nu ska jag kolla lite på film med C innan det är natten..

Imorn är det promme igen med Jennie, förhoppningsvis även min älskade Lena och kanske Ph.. han har ju vart med nu o sett att det inte är något han avlider utav..
Hahaha



God Natt Gott Folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0