Ny tävling, igen..



Nähä.. ok, ingen tog den andra bilden jag la upp..
Det är när man komemr från tunneln från torget mot smycke.. på höger sida ligger smyckes busshållsplats, och på vänster sida är det själva smyckehusen man kan skymta mellan träden.. :)

Ingen tog den så nu lägger vi upp nästa bild och ser om ni är bättre här. :)

Så, vart är detta??




Tog den på min dagliga promme med J. :)

Imorn är det dags för Pavven igen.. hahaha.. det låter så konstigt när man säger det..
Man får liksom en flashback tillbaka 10 år i tiden var gång ordet Pavven lämnar läpparna..
Men det ska bli kul.. sista kvällen innan rivningen..

Nu ska jag glo på tv innan det är läggdags.. imorn är det mycket att göra på jobbet.. :/


God Natt minba vänner

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vet vart det e taget!! :) Men jag säger inget ;)

2010-05-27 @ 22:52:25
Postat av: xstasia

Det stör mig att jag inte ser vart det är. Men min magkänsla säger mig att det är nånstans runt hallstenshagen eller typ mot apelsinplan. Om jag är i närheten av platsen är jag åtminnstone värd en halv guldstjärna.

2010-05-27 @ 23:24:53
URL: http://xstasia.blogg.se/
Postat av: Sofie

mellan önneredspizzeria och önneredsskolan, den vägen gick jag många år när jag gick i högstadiet ;)

2010-05-28 @ 08:15:26
URL: http://supermimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0