Och Guldstjärnan går till...

Ok, den enda som faktiskt gissade på min bildfråga var ju Cissi, och rätt hade du med, så du vinner en guldstjärna! 
Ska fixa den ikväll och lägga upp den här på bloggen så du får se den.  Hahaha

Sen tyckte jag faktiskt det var lite kul.. så jag ska fortsätta ta minst en bild från varje promenad jag på dagarna, så får ni gissa vart den är tagen. 
Lite kul kan man väl ha! 


Igårkväll kom det sista Lost avsnittet.. så det ska jag kolla på ikväll.. 
Men jag har även det förgående avsnittet att kolla på också, för det har jag inte sett... så det är 3,5 timmar med Lost ikväll..  :D
Mee Like Very Much!!

Annars händer det inte mycket här.. ska ringa min älskade Lena om en stund o se om det blir någon promenad idag... får väl gå förbi Ph och kolla om han ska med också.. haha, tror ju inte det, men jag har mutat honom denna gången så vi får väl se.. :P

Nää.. nu ska jag itne sitta här med.. ska fixa lite mer vatten melon till ungarna.. :) 
Sen blir det kvällsmat innan natten.

Må så väl mina vänner! 
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0