Rensade telefonen på kort!



Så här kommer det lite kort som tagits den senaste tiden. :)




Först lite bilder från en promenad med Lena.
Helt plötsligt blev det helt svart på himlen, och de största jävla dropparna som finns började ösa ner över oss..
Vi såg ut som, och kände oss som dränkta katter när vi väl kom hem! :)



En liten tävling då, för skojs skull.. :)
Den som ser vart bilden är tagen och skriver rätt svar i en kommentar får en guldstjärna av mig!
Kom igen och gissa! Haha





Lite bilder från min och Lilla S´s mys stund på balkongen igår. :)
B var ute och lekte så vi hade mys innan sovstunden!



Vattenmelon och vindruvor. 
Hur gott som helst!!


Soligt och härligt var det, utan att vara för varmt tackvare den lilla skuggan vi hade!!



Så passade jag på att göra panorama kort på Shiva med.


Lite dålig kvalité, men det är för att jag fick lov att zooma in så mycket.. men men..
Hon är vacker ialla fall.


Så, här komemr lite bilder på hur det ser ut från vår balkong.



Dessa är tagna runt 7 på morgonen i söndags morse.. Tycker det är såå mysigt och fint!
Jag Älskar det här området med allt grönt, och ingen betong djungel!! :)







Så, nu fick ni se vad vi har haft för oss.
Ha en bra dag kära vänner! Det ska vi ha!

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh, vad härligt! Visste inte ni hade balkong juuu :)

Nu längtar jag tills på Lördag som 17:on :)

2010-05-24 @ 08:08:47
Postat av: cissi

kul med lite tävling!!Jag skulle tippa på att det är vid Fiskebäckskyrkan,gruppboendet brevid och melongatn...Kan jag ha så rätt??

Hoppas allt e bra med er iaf så får vi ta o ses snart ju..kram kram

2010-05-24 @ 10:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0