Sittups och sprutor!



Tack för kommentaren Marie.
Men jo, jag måste göra något sånt.. Jag gör situpps, och har magmuskler, de är tillomed rätt så hårda. ;)
Men det hjälper inte..  Måste göra något radikalt, gå på någon diet i bara någon månad tänkte jag.

Jag hoppas väl också h*n tar sitt förnuft till fånga,
ialla fall så pass att jag får en förklaring.
Det måste ju varit något som legat i luften länge, annars så bryter man väl inte bara av så?
Men men.. vad vet jag?!  :)



Så, då var ännu en dag avklarad.. :)
Idag har vi dessutom varit och sett så B fått sin sista spruta på BVC, gjorde hans 5,5 års kontroll nu inför skolstarten till hösten.
Efter det var det raka vägen till hans blivande skola och hälsa på, jätte trevlig personal.
Och mysigt hus. Lokalerna var väl sisådär, men de ska ju rustas upp ändå när de bygger ny skola, så det är väl ingen idé att bry sig om det.. :)
Efter skolan gick vi hem till tvilling och väckte honom...
Tvingade honom att köra oss till dagi efter att han bjudit B på lite mellanmål.

Hoppas Tvilling får ordning på sin mc nu innan fredag så att allt är klart inför resan till grekland.
Hoppas de tar mycket kort på vägarna ner.. :)

Sen då?? Hmm.. inte mycket.
Ska snart få nya grannar, förhoppningsvis! :)
Det vore jävligt kul, eftersom att våra barn är i samma ålder och vi gillar att sitta o tjöta medans ungarna busar.


Nu är det dessutom bestämmt, det blir kickboxning till hösten.
Troligen med Jennie, får väl se om Mamma och Lena också hänger på med det.. :)
Jag ska vilket fall som helst börja med det.

Snart är det promenad med Lena som gäller.. vi har legat på latsidan sen i torsdags förra veckan..
Så nu måste vi komma igång, inte för att jag egentligen borde.
För jag har som sagt inga skor som är bra för mig.. men men.
Så därför Xstasia har jag inte trackat dig med samtal om promenader. :) Jag bör egentligen inte gå eftersom att jag får så förbannat ont i benen.. måste ha riktiga skor innan jag börjar gå ordentligt igen.. men men.. !
Ska kolla med Ph om han ska med idag... Hahahah


Jaja.. orkar itne mer nu!
Må väl gött folk!


Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Hua. Vilken överskrift. :p Inget av d va lockande.. Haha

Men om du har & känner dina magmuskler så lär du väl knappast ha ngn "mage" & klaga över?! :D

Jädrans va hurtig & duktig du e. Önskar att jag oxå fick mer motivation te sånt & framförallt hade ngn att utöva allt me.

2010-05-12 @ 09:41:17
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0