Städning och Saknad



Nu är vi tillbaka där alla läser bloggen igen men inte en människa lämnar en kommentar... :/
Jag vill ha kommentarer..
Det är kul att höra era åsikter, eller bara se vem som varit inne just den dagen.

Det tar inte lång tid, och det glädjer mig väldigt mycket var gång jag fått en liten kommentar!



Hmm.. Här om dagen kom en så enorm saknad över mig.
Jag saknar min kära kusin Mickis..
Tror inte det var något speciellt som fick fram det, emn helt plötslgt kände jag bara att jag önskar vi bodde närmare så jag hade kunnat träffa henne och bara ge henne en kram.
Hoppas du har det underbart där du är kära kusin, vi ses till midsommar ialla fall!


Så, nu ska jag väl sätta igång o städa lite här hemma, så det blir gjort någon gång..
Har ju varit o hämtat skurmoppen nu med, så nu ska det städas ordentligt! :)
Så får vi väl se om det blir en promenad bort till svägerskan senare eller inte.. hade varit väldigt kul och trevligt.. men men, som sagt vi får väl se!

Nu, städdax!!

Må Väl!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejje :)



Hoppas allt e bra! :) Bra att du har öppnat upp bloggen igen så att man kan gå in o uppdatera sig om ditt liv hihi! ;-)



SÅ, då har du fått en liten komentar av mig! Kram Nathalie

2010-05-15 @ 18:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0