Tatuera ögonbrynen!



Ett inlägg till idag då...
Bara för att jag annars varit så dålig på att uppdatera.. :)

Vill bara säga att jag faktiskt älskar utseendet på min blogg nu!
Lite små saker som ska fixas med, men i det stora hela är jag nöjd!!


Om någon som läser min blogg vet vart man kan tatuera sina ögonbryn, och vet hur mycket det kostar... snälla skriv en kommentar till mig då..
Tror inte att man gör det på en vanlig studio..
Jag ska tatuera mina ögonbryn så jag slipper måla dom varenda jäkla dag...
Jag har ju knappt några naturligt.. eller jo det har jag, men de är så glesa och så ljusa så de syns inte..
Och eftersom att de är glesa så hjälper det inte att färga dom... nä..
Tatuera dom blir det... så slipper man tänka på det alls sen.. :)


Nu ska jag fjäska lite med C så jag kan gå o köpa godis..
Och blir jag tjock igen så är det helt o hållet Ph´s fewl, för han inte vill följa med mig på promenad när min älskade Lena super med sin bror!! :)
Så där hör du Ph... !!

Inte för att jag tror han läser men iaf.. ;)


God Kväll!


Kommentarer
Postat av: Hiromi

Hahaha. ja, de l'ät ju bra: super med sin bror! Hahahahaha

2010-05-11 @ 21:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0