Blöjfrihet och Dreglande Psyko



Så, då får det väl vara dags att skriva igen då.. Har ju haft "uppehåll" med det nu i tre dagr, men ni har inte svikit trotts det. :)

Lite roligt, så länge jag hade lösenordet så hade jag MAX 3 besökare om dagen.. så fort jag tog bort det så for det upp till mellan 11-15 igen..
Riktigt kul att så många läser, men jag är ju fortfarande nyfiken på vad ni tycker och tänker ibland, och vilka ni är..
Jo Natta, jag såg din kommentar för några dagar sen.. så du slipper då.. ;)



Ska strax gå på promenad med en kompis, har inte kommit på något smeknamn på henne så jag skriver inget namn alls ännu..
Men vi ska gå ut o gå en stund och tjata lite..
Hon hade tydligen en del hon ville berätta och jag har lite jag vill vädra med henne också, så det blir säkert trevligt som vanligt.

Sen ska jag ta och slå en signal till min älskade lilla Lena och kolla hur det är med henne.. kanske tar en sväng förbi henne när jag ändå är ute och rör på mig..


Idag har vi haft det varm här.. fy faaan va varmt det var inne i restauranten...
Och utomhus var det lika varm.. jävligt skönt egentligen, emn jobbigt när ma jobbar.. :)
Hoppas det är bra väder ute när jag väl blir ledig, så jag kan ta ungarna och åka o bada en sväng eller två.


Pratade lite med Hille-Lille idag också.. fy faan, om jag någonsin trott att jag haft problem, så tar jag tillbaka allt jag sagt om hur jobbig den sitsen varit för mig..
Jävlar i min låda..
Om inte han blir helt psykotisk snart och börjar skjuta folk, eller sätter sig i ett hörn och dregglar, så kommer han bli en av de starkaste människorna jag känner..
Att saker kan gå från underbart till rent helvete så fort, hade jag itne en aning om..

Lyckan kommer komma till dig med min vän! För du förtjänar den!!


Älskade Kusin Mickis och PowerR var här i heögen och hälsade på.
Det var helt underbart att få träffa dom igen, jag som saknat Mickis så.. :) Så även om det bara var för ett litet tag så blev jag väldigt glad.
Hoppas bara att jag nästa gång kan följa med dem o ta en cider också.


Hmm.. har inte så mycket mer att berätta..
Jag fokuserar på hösten.. längtar dit som attan.. till plugg och träning på allvar.
Längtar iofs till Metal Town nu också, men när jag börjar skolan så börjar jag liksom med ett helt nytt kapitel i mitt liv, och det känns oerhört bra.
Som om jag passerar flera milstolpar i livet på en gång, för att jag har verkligen stått o stampat så jäkla länge nu..


Funderar på att göra mig en ordentlig jävla fruktsallad sen. :)
Såå gott med färska frukter o melon blandat.
Drack faktiskt en coca cola idag.. fy!!
Har jag verkligen druckit den skiten frivilligt förr och tyckt det smakat bra??
Man känner verkligen varenda liten sockerbit när man häller i sig det, för att inte tala om alla kemikalierna..
Nä-ä.. blir inte sånt nå mer alls..
Håller mig till vatten och annan kem /-socker fri dryck! :)


Lilla S har börjat med pott träning, och det går jätte bra.. Imorse gick han till dagis utan blöja, och var där en bra stund utan olycka, med toa besök.. :)
Han är så duktig så..
Man måste fråga honom regelbundet och ofta bara, för han själv glömmer bort sig.. men men, det är väl itne hela världen. :)  När jag går på ledighet kan jag ju ta de 4 veckorna och träna honom ordentligt, så kanske han komemr tillbaka till dagis till hösten helt fri..  Hoppas kan man ju ialla fall.


43  *
Så många dagar är det kvar till premiären av Eclipse - The Twilight Saga!
Ska bli väldigt kul att se hur den är, de har ju använt olika producenter till var film, så de är ju verkligen olika varandra. Till viss del väldigt bra, men det är negativt när de inte följer varandras fotspår vad gäller utseendet på karaktärerna.. men men.. Man kan väl inte kräva för mycket av Hollywood?! ;)

Nä.. nu sk ajag ta min lilla grin olle en stund innan det är dags att gå på promenix..

Må Väl Gott Folk

Kommentarer
Postat av: cissi

Måste ju bara säga att du e såååå jävla duktig med allt som du tar dig för nu...Blir grymt impad!!

Fortsätt bara att följa ditt hjärta!!Heja dig:)

2010-05-19 @ 11:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0