Praktik o Sommarlov!



Jupp jupp, då börjar jag praktisera imorn..
Fan va gött att äntligen få något att göra.
Löst studiedagen på dagis har jag gjort med. C ska vara hemma med barnen, han ville det. :)
Så ska jag lämna in lapparna till FK så jag kan vara ledig i sommar när barnen har sommarlov också.. så jag hoppas att allt går som smort... :)


Så ska vi ju åka hem till midsommar, så det känns faktiskt som om det mesta börjar ordna sig nu!! :)
Känner att det var en enorm milstolpe i mitt liv det där med gym. betygen, så det ska bli skönt att få gjort.
Önskar man var så smart när man var yngre, samtidigt som jag tycker det är helt befängt att låta så unga människro bestämma sig för vad de vill jobba med resten av sina liv..
De vet ju knappt vad de vill för övrigt pga alla hormoner som springer åt olika håll i kroppen, så ska de göra viktiga beslut om sina framtida liv... nä.. det är lite fel..

Jaja.. nu får jag det gjort förhoppningsvis ialla fall..


Så sen är det promme med min kära Lena också, kanske att min kära mamma följer med också.. vi får väl se. Hon har tydligen något emot att promenera utomhus, :) Vill hellre gå på gymmet och gå på snurrande springband...

Nä.. nu ska jag göra lite småskit.. må väl gott folk!

Skriver väl imorn om min första dag på praktiken! :)



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Lycka till på praktiken imorgon :)

2010-05-05 @ 17:37:09
Postat av: Mickis :)

Hur gick de?? Jag ær nyfiken hær vet du :P Kram kram

2010-05-07 @ 07:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0