Jag är liiite bättre än dig!



Så, då var min första vecka slut, eller ja.. det var den igår.. och även om det bara var 2 dagar som jag jobbade så är jag helt färdig idag...
I torsdags kväll somnade jag strax efter nio på kvällen tror jag, jisses...
Det är rätt så stressigt, så man håller sån skärpa för att inte göra fel, och inte sumpa något så när man väl kommer därifrån så har man hållt fokus hela dagen och bara slappnar av... tror faktiskt jag skulle kunna somna på vägen hem... Hahaha
Och jag går hem liksom...


Jaja, det är skönt att göra något iaf... Att inte bara låta dagarna flyta samman till en enda lång tidslinje..


Händer mer då?? Hmm... inte så mycket faktiskt.. inte just nu.
Ska väl till Mamma i veckan och hjälpa henne ock fixa hennes nya V-rum, det är väl det enda som är planerat..
NÄÄ!!

B ska ju börja skolan till hösten, så i nästa vecka ska vi också till hans blivande skola och hälsa på de som ska komma att bli hans klasskamrater, och hans lärare. Det ska bli kul.
Han är så nyfiken och spänd inför det, på ett bra sätt då.
Tänk så stor han är min kille.. 6 år om en månad liksom...


Helt otroligt!
Det går så fort, snart börjar väl Lilla S också i skolan.. hahaha!!
Mina älskade små prinsar!



Hmm... hade velat gå ut och promenera idag, eller helst springa, men jag har ännu itne kunnat köpa mig ett par riktiga skor, så jag kan inte springa.. det gör så förbannat ont i benen.. :/
Men en promenad hade inte suttit fel, men Lena har ju dumpat mig idag.. ;) Hon är hos sin kära bror och grillar och tar sig en cider... hemska människa som hon är!! :)
Nä, tycker om dig ändå min kära vän! <3


Åh, ja just det ja.. min kära Lena kanske fixat ett jobb till mig en speciel helg i sommar..
Jag hoppas så innerligt faktiskt.
Dels för att få jobba lite och göra någopn nytta, och dels för att jag suttit hela våren och en del av vintern och luskat på hur jag skulle få råd att gå dit, så kommer hon som en skänk från ovan och säger att jag kanske kan få jobba då!!! :)

Älskar dig min vän!
Så, nu håller jag tummarna för att det blir så!! Skulle vara så förbannat kul!


Sen har jag lyckats gå ner ännu mer i vikt kom jag på..
(appropå abslout inget alls)


Haha, hade på mig ett par byxor igår som Mamma gav mig, för de hade blivit förstora för henne..
De var knappt så jag fick på mig dem när jag fick dom...
Nu sitter de så löst så jag nästan tappar dom känns det som...
Är så innerligt stolt över migsjälv för det och glad så det finns inte!!
Jag kan bara jag vill!! :)


Har faktiskt börjat få tillbaka en hel del av mitt självförtroende sen vikten började rasa av mig..
Känns så bra!
Jag vet numera att jag kan, att jag är bra, att jag är snygg!!
Jag vet helt enkelt att jag är värd mer än jag gjorde för ett tag sedan!!
Helt sorgligt att jag faktiskt suttit med de tankar jag gjort ett tag, men inte längre!


I´m Back, And I´m Stronger!


Det här med skolan har hjälpt mig med en hel del.. Känns verkligen som en enorm milstolpe
i mitt liv.. bara det att jag faktiskt lämnade in ansökningarna gjorde så enormt mycket för mig, mer än jag hade kunnat föreställa mig faktiskt.


För första gången på ett bra tag går livet framåt igen.
Jag står inte länge och stampar..


Man måste ta tag i sitt liv, ingen kan påverka ditt livs glädje och storhet förutom dusjälv!
Det har jag nyligen kommit på... det tog ett tag, men jag fattde tillslut iaf.. ;)




Igår trodde vi att Tiili hade smitit ut under dagen, eller hoppat ut från balkongen..
Hon kommer alltid när det är mat, ALLTID!!
Men igår kom hon inte, hon inte ens svarade när jag ropade på henne..
Blev jätte orolig och sprang ut och letade runt hela huset efter henne, i varje buskage, men ingen katt...
Gick hem och var verkligen jätte ledsen.. Frös lite om fötterna så jag skulle hämta mina mys strumpor, och DÄR.. I våran strumpelåda, där ligger hon och myser av värmen från tumlaren som stor brevid och har nyss gått ett tag.. :)
Så hon var aldrig borta, och jag skällde på C för att han låtit henne försvinna i onödan...
Jaja, huvudsaken är att hon var hemma och ok iaf!


Så.. ikväll ska vi nog kolla på lite film med barnen och mysa i soffan bara..
Medans Lena tar sig en Smirnoff för mig! ;)


Ta väl hand om er vänner!!



Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin :)

Va glad jag ær før dig att du mår så bra och att du som sagt tar tag i ditt liv och gør de du Vill gøra!! Du har helt rætt, de ær upp till var och en att skapa sin egna lycka! Good for you :) du førtjænar de bæsta vænnen... Kram kram från Oslo

2010-05-10 @ 07:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0