Yepp Yepp... Jag ska Jobba!!!! :)



Yes Yes Yes!!!!
Min älskade Lena har fixat jobb till mig.. En helg i Juni!
Jag ska jobba på Metal Town.. Så jävla underbart!!! Jag som suttit o funderat på hur fan jag ska få råd att gå dit, så kommer hon som en skänk från ovan o säger attjag får jobba då... vilket betyder att jag får lyssna på alla banden jag velat gå på...

Blev så jävla glad när hon sa att det var klart!!

Tack min underbara Lilla Lena!!! <3


Igår var det Tynnereds dagen...
Vi gick dit så barnen skulle få åka lite karusell och kolla på allt som fanns för dom.
Träffade en hel del bekanta ansikten faktiskt, så det var kul..
Men eftersom att jag knappt klarar av att andas när det är så mycket folk runt omkring mig så uppfattades jag säkert som otrevlig.
Ber så hemskt mycket om ursäkt för det!!
Inget personligt, jag klarar bara inte folksamlingar!

Träffade Pettan, det var riktigt kul!
Han har blivit vuxen! :)
Inte nog med att han såg vuxen ut med skägget han skaffat sig, han hade faktiskt fått 2 små underbart fina pojkar.
Han slog på stort och skaffade Tvillingar istället för att ta det en och en! :)
Fick träffa hans fru också, riktigt trevlig tjej!

Nä, nu ska jag göra mig och pojkarna i ordning innan det är dags för att gå till dagis och praktik!!



Må Väl kära vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0