Åhhh.. Underbart!



Vaknade relativt nyss och Älskade C ber mig titta ut genom fönstret.
Jag sneglar ut och fattar ingenting, vill bara sova vidare.. Då säger han:
"Men kolla på marken Shhiva!"

Åhhh, Vad vackert det är!
Jag är väl den enda vuxna i sverige som är nöjd när det snöar!!
Jag blir helt lyrisk och över exalterad som ett litet barn på julaftonsmorgon!

Snön ger mig energi.
Såå jäkla vackert är det..
Därför tänkte jag bjuda på lite bilder så ni får se hur det ser ut här när man tittar ut!


Från Sovrummet


På Balkongen


På balkongen mot skogen


Från Köket


Från köket mot övre gårdarna


Mot Pulkabacken


Lekplatsen


Visst är det fiiiint?? :D

Jag är så jävla nöjd med vad jag ser faktiskt!!
Dick ska jag nog ringa Kära M, och säga att min tänkta promme ner till henne blir lite ändrad..
Hahaha!!
Känns väl inte som det är de bästa förutsättningarna med snö, när jag hade tänkt gå med barnen.
Vi kommer ju aldrig komma fram..
Snö krig, Snölyktor, SnöGubbar, Snö Änglar och allt annat kommer ju ta upp tiden för promenaden!!

Nu sk ajag göra lite frukost!

Ha en underbar dag i snön!!

Kommentarer
Postat av: Malin

DET ÄR FRUKTANSVÄRT!!!!

Kallt, blött och sa jag KALLT!!



Jag vill emigrera, jag vill ha värme!!

Vi hörs på luren sedan.

kramar

2010-11-20 @ 11:00:39
Postat av: B-M

Ååå vad härligt, visst är det fantastiskt med snö, det lyser upp hela tillvaron. Här har det också snöat, men nu är det regn och gråare än gråast! Så hit med lite snö till oss också tack ;))

Kram och ha det så mysigt idag

Bittebi

2010-11-20 @ 14:22:55
URL: http://pyttelitenhamberg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Håller med, helt underbart att vakna upp till snö utanför fönstret! Mysfaktor =)

2010-11-20 @ 14:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0