Barnens tur



Idag kom N´s barn hit och hälsade på en sväng, så Ph fick agera lekpappa till alla barnen när de ville spela på hans gamla spel.. någon typ av manuellt flipperspel..

Här kommer lite bilder på dagens barnstund! :)






Sådär ja.. nu har ni fått se barnen leka.. :)

Om någon undrar varför jag lägger upp så många kort vid samma tillfälle så är det för att jag itne litar på datorn..
Den har nämligen krashat för oss flera gånger förr, och allt har försvunnit.
Lägger jag upp det här, vet jag iaf att jag kan få tag på korten igen.. :)

Nu blir det mer plugg och sen måste jag få tyst på kudden så jag får väl lägga mig en sväng innan Matteprovet imorn.. :)

GodNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0