Julpyntning och musik!



Nyss hämtat mina älskade troll på dagis o skola.
Och snart är det dags att gå ner och möta ÄlskadeC på torget så vi kan handla det sista hem..

Har gjort lite plugg idag, men mer ska göras.. :S
Sen har jag varit på torget med de fina flickorna Fiona och Lena en stund, lämnat in lappar till FK och fikat en sväng..
Planerat lite inför Lördagen.. :D

Då slår vi på stort ska ni veta.. vi är ett jävla gäng som ska ut nu faktiskt.. haha
Tror vi är närmare 15 pers.. som först ska sitta och trängas i Ph´s lilla 2:a, sen drar vi ut och gör gbg osäkert en stund.
Barnen ska ha mysig övernattning hos sin kära mormor.


Jag har fastnat så fruktansvärt för Rihanna och vissa av hennes låtar..
Love the way you lie part II är såå grymt bra, sen har vi Russian Roulette som är lika bra den.. de spelas ju om och om igen här hemma..
Heeeeela dagarna.. :)


Russian Roulette:

Take a breath, take it deep
Calm yourself, he says to me
If you play, you play for keeps
Take the gun, and count to three
I’m sweating now, moving slow
No time to think, my turn to go

And you can see my heart, beating
You can see it through my chest
Said I’m terrified but I’m not leaving
I know that I must pass this test
So just pull the trigger (trigger x4)

Say a prayer, to yourself
He says close your eyes,
Sometimes it helps
And then I get, a scary thought
That he’s here, means he’s never lost

And you can see my heart, beating
Oh you can see it through my chest
And I’m terrified, but I’m not leaving
Know that I must pass this test
So just pull the trigger

As my life flashes before my eyes
I’m wondering will I, ever see another sunrise?
So many won’t get the chance to say goodbye
But it’s too late to pick up the value of my life

And you can see my heart, beating
Oh oh you can see it through my chest
Said I’m terrified, but I’m not leaving
Know that I must pass this test
And you can see my heart, beating
Oh you can see it through my chest
I I I’m terrified but I’m not leaving (no, no)
Know that I must pass this test
So just pull the trigger

Igår gick Ph loss med inslagssnöre här hos oss.. han skulle "julpynta" tyckte han.. här har ni några bilder på slutresultatet av hans bravader...

    

   

Enda anledningen till att fått vara kvar är för att barnen älskar att det hänger pepparkakor överallt i taket.. :)
De är helt lyriska, speciellt över de pepparkakor med deras begynnelsebokstäver på.. :)
Ok, de som är fina med barnens bokstäver på är det faktiskt Älskade C som gjort.. Jag fick inte riktigt häng på det där med att trycka ut kristyren ur tuben.. det blev ojämnt o skit, menhan kunde han..
Min underbara man! :)

Någon dag nu i veckan ska jag ner till PH och pynta lite hos honom också tänkte jag..
Medans han sätter upp sina rullgardiner så det ser lite bättre ut i hans v-rum..

Så hade Älskade C och Ph vääääääldigt roligt med min syster Bina här för någon vecka sedan!! Haha





Det står "MUPP" i pannan på henne, om ni inte ser det.. :)
Hon var väldigt kaxig och jävlig, så de bestämmde sig för att visa henne vart skåpet skulle stå.. haha
Tror hon lärt sig nu att man ska vara snäll mot C och Ph.. haha

Hmm.. på Fredag ska jag på info möte för en utbildning som jag sökt, får väl se om jagtycker det verkar intressant eller inte..
Sen hoppas jag få svar snart så jag vet om jag kommit in å den eller inte..

Men funderar på att söka lite jobb istället för att plugga faktiskt.. är såååå jävla trött på att gå hemma nu.. Ok, jag pluggar, men ändååå..
Det är fan inte kul alltså..
Vill göra något vettigt på dagarna, och känner inte att jag gör nått så länge jag "bara" pluggar.
Så vi ska se om vi får någon napp när jag kollar runt sen.

Så håll tummarna för mig.. ;)


Nä, nu ska jag göra iordning barnen.. dags för en andra vända ner till torget för att träffa Älskade C.

Må Gott mina nära och kära..
Nu har ni fått lite att läsa, och en massa bilder.. ;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA... Jag har skrattat så det sprutat tårar åt de där bilderna.. Philips julpynt är ju ändå elegant och korten på sabina är ju så jävla roliga!!

HAHA GULD!

2010-11-29 @ 16:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0