Life´s Good



Ja, livet är underbart, ibland kommer man in i svackor och glömmer vara tacksam för allt man har
i livet som gör det värt att leva.
Idag är inte en sån dag. :)

Jag har dundrande huvudvärk, men det betyder bara att resten av kroppen är helt frisk och mår bra,
Mina underbara barn är de mest älskvärda och perfekta varelserna i världen,
Jag har en man som är något av det snyggaste som går i ett par skor, och han är bara MIN!
Och inte nog med det, han älskar mig lika mycket som jag älskar honom.

Jag har världens bästa familj i övrigt.
Hur många har liksom världens tuffaste mamma??
Hon är gjord av stål och bomull. :)
Stål på utsidan för att kunna krossa alla som är onda mot hennes barn, och bomullen på insidan är till för att lugna oss barn, och låta oss landa mjukt i alla lägen, oavsett från hur högt vi fallit.

Mina systrar.
Ja ok, de 2 små är i tonåren och som alla vet har man inte alla bestik i lådan under den tiden av livet.
Men de är underbara och ställer upp till 100% när jag ber dom,
det är det inte alla som har syskon som gör.
Nä, de är fantastiska människor.

Åh bröderna
Kontakten med dom är lite krasslig..
från allas håll. :)
Men jag är så sjukt tacksam att jag fått en ärlig chans att lära känna dom.
Givande människor du lär av hela tiden,
och så fulla av kärlek och självständiga tankar, åsikter och funderingar.
Starka individer med underbar energi som man vill vistas runt.

Åh min Släkt.
Jag älskar den, så full av olika typer av människor,
och så härliga sen då.
Jag verkligen älskar familjeträffar där alla kommer.
Vi har alltid lika roligt!

Vänner.
Ja, jag kan ju inte glömma mina vänner i ett sånt här tacksamhets inlägg..
Jag har vänner som jag haft i flera år, men som jag fortfarande lär av,
Och aldrig blir det tjatigt att tala med dom, även om man kanske bara ringer för att säga "hej".
Jag måste vara otroligt lyckligt skattad, för de vänner jag har är fantastiska.

Sen till allt det materalistiska.
Vi bor på ett ställe där vi trivs bättre än vi någonsin trodde vi skulle göra.
Oavsett vad så har vi allt vi behöver och lite till,
VI har klarat allt själva.
Vi har lärt oss att stå på egna ben.
Och allt har vi gjort tillsammans!


Saker och ting händer..
Skit sker..
Men nu tar jag tillbaka vad som är mitt..
Ingen mer påverkan.
Det är såå lugnt o skönt.

Ingen mer drama
Inga mer lögner
Inga mer alibin


Ska väl snart sätta mig o fixa lite skolarbeten tänkte jag mig.
Men jag får nog ta det när Lilla S bestämt sig för att sova lite middag.
Han är ju hemma idag också, kändes onödigt att han skulle gå en fredag när han varit hemma onsdag o och igår för feber.
Så han får gå till daigs och leka med sina vänner igen på måndag.

Ska ta mig en promenad bort sen o posta ett brev med, sen ska jag se till att Älskade C skickar iväg tävlings svaren, så B har en chans att vinna lite grejjor. :)

Nää.. nu ska jag itne sitta här mer.
Ha en underbar dag mina nära och kära!

Älskar er! Ni vet mycket väl vilka ni är!




Over ´n out

Kommentarer
Postat av: Bittemi (bi)

Älskar dig med ;))

Puss och Kram

2010-11-13 @ 20:26:14
URL: http://pyttelitenhamberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack min ängel! Du är inte så dålig du heller. Du har betydligt fler goda egenskaper än jag tror att du är medveten om.. Love ya//Mom

2010-11-14 @ 18:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0