Ryck Upp Dig!



Ryck upp dig för i helvete!!

Gaahhh!
Satt nyss och skummade igenom vad lite folk skrivit på fb.
Så har vi en person som aldrig kan skriva något positivt någon gång.
Nu hade människan skrivit något igen, och det framgick vääääääldigt tydligt att h*n vill att man ska tycka synd om h*n.

Ryck upp er alla som tycker att era liv är så förfärliga och allt går åt pipsvängen!
Ni skapar era egna liv, vill man ha lycka och kärlek i livet, ja då får man fan se till det själv..
Det är inte som om en ängel kommer ner en dag och petar er i röven med allt ni önksar.

Make your own happiness!

Du skapar ditt egna öde, och går du ständigt runt med negativa tankar och känslor är det inte konstigt att man bara ser problemen och det som är hemskt i ens omgivning..
Öppna ögonen, släpp in lyckan och kärleken så får även ni bitterfittor ett bra liv.. Tro mig.
Jag var också en pessimiss en gång i tiden..
Men nu är jag en klar optimist med ett liv fyllt av
Kärlek, Lycka, Välmående, Glädje, Harmoni, Ro
You name it!

Så, nu har jag fått gapa ur mig mitt för idag! :)

Idag var jag och hade lite matteprov också..
Tror inte det gick såå bra, men hoppas på G iaf.. Matte är ju inte min starkaste sida, men wtf, jag försöker iaf, och jag gör det jag ska, så det ska väl inte vara några problem.. :D

Nu ska jag lägga mig och skriva lite faktiskt.
Japp Kära M, nu blir det FF igen.. haha
Skriver dock på svenska denna gång, iaf först.. sen om jag postar den så översätter jag den.. men originalet blir på tråkiga vanliga svenska.. :)


God Natt Älskade Vänner!!
Sov Så Gott och Dröm Sött

Kommentarer
Postat av: Malin

Myckte bra skrivit! Det finns inget som är så sant som " du är din egen lyckas smed" .. =)



FF for the WIN ;)



Ha en underbar dag vännen!

kärlek!

2010-12-01 @ 10:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0