Strö inlägg


Igår åkte jag och bytte in mina skor som efter 3 veckor hade gått sönder..
Så nu har jag hela skor igen! :)
Skönt!

Idag ska vi åka och storhandla..
Får se om Ph har lust att följa med och handla lite..
Haha, men jag tvivlar ju lite, eftersom att stackarn följde med igår när jag gick runt i olika affärer på torget.


Idag så ska jag ner till torget en sväng också faktiskt..
Ska handla lite på panduro. :D
Jag, Tezz och Mamma ska pyssla lite.

Sen har jag lite funderingar på mitt hår.. :)
Tänkte att nu när jag är svartskalle på riktigt igen, så ska jag nog bränna in lite slingor i en annan färg..
Antingen röd, lila eller blonda..
Har inte bestämmt mig ännu.
Ska rådfråga Kära M, eftersom att hon är den som är duktig på sånt här.

Hon kommer kanske hit idag, eller om vi går ner till henne, så då ska jag passa på att tala med henne om det.. :)
Har jag tur kanske hon vill hjälpa mig med det också när jag fått tummen ur och köpt det.. haha


Så ska jag börja leta efter jobb igen..
Jag klarar fan inte detta med att gå hemma hela tiden längre..
Fy vad jobbigt det är.
Inga pengar, eller jo.. lite.. men fortfarande är det bättre med ett jobb och riktig lön.
Så jag ska ta mig ett ärovarv och se om jag får napp någonstans.

Imorn är det första advent.. så idag SKA det bakas, för vi måste ha bullar och pepparkakor till imornbitti när jag ska upp och fika med barnen.
Har ju det som tradition att gå upp tidigt, bara tända ljus och fika med barnen..


Hmm.. ja, det blir ett ströaktigt inlägg idag, för egetnligen skriver jag bara för att hålla vissa människor (Läs Kära M) nöjda för att jag uppdaterar!!
Haha.
Kanske slänger upp ett roligare inlägg lite senare!!

Ha en underbar Lördag min vänner!

Kommentarer
Postat av: malin

Jag tror det hade varit riktigt snyggt med blonda slingor i ditt hår!.. Jag har blonda och rosa slingor hemma jag kan sätta in till helgen.. Annars kan jag beställa hem om du vill ha någon annan färg =).. Men det är styggt snyggt med ljusa smala slingor i ditt mörka tror jag! =)



Kramar

2010-11-27 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0