Svar till Wiifi



Yes Mi Lovley Wife!!
Jag hör av mig imorn så ska vi se till att hinna träffas!! :)
Ska bara hjälpa Ph att städa en sväng först bara, sen ringer jag.


Väntar på att det ska bli mat snart..
Sen är det kvällen, med mys och förhoppningsvis lite spel..
Ska bara övertala Ph, Xstasia, Älskade C och N att de vill spela spel först.. :)
Eller så blir det en långpromme senare med vovven.


Hmm.. skolan skulle ringt upp igen idag, emn det har de fan inte gjort..
Grr... blir vansinnig..
Skulle ju kanske få göra mitt NP idag istället, eftersom att B´s skola bekvämt nog inte fattade ett jota igår och gjorde bort sig ordentligt!
Får ta det med dom någon dag.


Nää.. nu ska jag umgås lite.. ha en underbar kväll mina nära o kära!! Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0