Uppdateringen är här!



Hahaha!
Fick lite skäll av Kär M, hon tycker jag ska uppdatera, så jag får väl snällt göra det då.. :)

Så då, då har jag gjort mig av med min FB.. Skönt att slippa skvallertanten ett tag faktiskt, får väl se om jag öppnar den igen, eller njuter av lugnet och behåller den borta. :)

Ikväll ska jag antingen gå o träffa Kära M för en cider/öl, eller så kommer hon med flera hit och tar en öl.
Bulle kommer hit efter middagen vet jag iaf... Wickan kanske kommer han med.. Fiona och Ph är redan här.. så jo, det kan nog bli en trevlig kväll om det är här den slutar här med.


Nää.. jag får ringa dig snart Kära M, för nu ska jag äta, och sen är det en sak jag måste berätta för dig, som jag inte kan skriva ut här.. :D
I´ll be calling soon!!


Ha en underbar kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Pärla



nu har jag bara läst det här inlägget sisådär 10 ggr =).. Fortfarande ganska nyfiken på det där samtalet;)..

kramar

2010-11-08 @ 21:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0