Lösenordet borta!



Lösenordsskyddade minblogg förut, för att jag kände det var bäst..
Men nej, jag ska inte behöva göra det faktiskt.

Detta är ändå MIN blogg, och jag äger rätten till mina åsikter helt själv.
Säger inte att det jag skriver jämt är den objektiva sanningen, men det är sanningen som jag ser den från mina ögon. 

Detta är mitt ventileringsställe, och det är en av anledningarna till att jag aldrig skriver ut namn.. för att respektera folk, och deras önskan att inte bli nämnda i vissa sammanhang.
Sen om de jag skriver om, koenterar och skriver ut sina namn är det upp till dom, men då har de gjort valen själva, jag har inte gjort det åt dom.

Att kunna vara anonym på nätet är en rättighet som alla har, anser jag.
Man väljer själv vilka som ska få ta del av det man skriver.
Sen skriver jag inte ut hemligheter på nätet heller..
Det ska man väl aldrig göra.. det kommer alltid fram till någon man inte önskar.. hur mycket man än försöker gömma det.

"Du kan aldrig radera det skrivna ordet"


Var hemma hos Ph förut och städade lite med honom,
så nu är det rent och fint där! :)

Nu är jag hemma, och har haft lite fredagsmys med familjen och nu sover barnen..
Tänt en massa ljus och kollar på film.
Så som livet ska vara.. Lugnt, skönt och mysigt. :)
Älskar dessa höst/vinter kvällarna när man tänder ljus i hela lägenheten och bara njuter av tillvaron.

Hade tänkt att jag skulle börja plocka upp julbelysningen idag med,
men det blev inte så.
Hann liksom inte med det.
Efter att jag hämtat trollen på skola och dagis gick jag och stora killen till torget och köpte lite saker som han önskat sig, men som jag inte tyckte var så stora att de behövde vänta till jul.
Så köpte jag även en ny lykta att hänga i fönstret.. så nu hänger den där med värmeljus och lyser så fint.

Så hämtade vi ut ett paket med en annan ljusstake jag köpt från tradera också.

Så, julbelysning får vänta tills imorn faktiskt.

Talade med Kära M förut också.. ska troligen ta mig en promme ner till henne imorn så mina troll får leka med Lillebror.

För övrigt så ska jag fixa ett mail konto till B imorn, han har ju börjat maila till mig från skolan, och jag svarar. Men tänkte att han kan få ett eget konto han kan skicka ifrån så slipper han skriva från sin lärare varje gång, så ska jag även skicka med hans email i kontaktboken, och lösen så de kan hjälpa honom att logga in från skolan.
Riktigt kul det här nu när de börjar skriva så mycket i skolan,
och brev med.. :)

Får väl sätta mig med honom snart igen så han kan skicka ett till brev till Stora S,
han saknar henne massor och vill skriva till henne.
Hmm.. kom nu på att jag har glömt att ta hennes nummer, annars kan de ju faktiskt
ringa varandra nu när båda busungarna har varsin mobil. :)

Allt är så sött när man är så där liten.


Hmm.. mer då?? :/
tror inte jag har så mycket mer att berätta idag faktiskt..


Så.. nu ska jag glo på filmen igen.

Ha en underbar kväll min älskade familj och underbara vänner!!


Prosit = Må det gå dig väl!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0