Bowling till helgen då



Nu har jag haft en liten svacka med bloggandet igen.. jo jag vet..
Ber om ursäkt för detta. :)


Det händer inte så överdrivet mycket här..
Pluggar som aldrig förr och ska få in mina arbeten innan helgens slut tänkte jag.
Har ju en del att fixa.

Sen på Lördag är det fakiskt lite utgång som väntar.
Både jag och Älskade C ska ut och bowla med lite vänner..
Tänkte att vi skulle dra till stigbergstorgets bowling på kvällen, och så får man väl se vart det slutar efter det.

I förra veckan var vi i Ullared och shoppade loss som faan..
Så gött, nu har vi nästan alla julklappar klara iaf.
Och så blev det en massa fint till hemmet också.
Så jävla kul att komma hem och plocka upp allt fint man köpt och fixa iordning.

Så har jag äntligen bestämt mig för vad jag ska göra i hallen.. så nu sk ajag bara fixa lite färg o så ska det bli av.. när det är färdigt blir det lite bilder på slutresultatet.. :)

Nu till helgen blir det en massa andra saker gjorda också..
Fiona ska flytta, så Älskade C och Ph ska hjälpa henne på dagen, efter det åker de till trollhättan en sväng och fixar något åt Ph, samtidigt kommer Mamma och hämtar B för att gå på bio med honom..
Så på dagen är det bara jag och Lilla S  hemma.
Får väl bli en massa mys och film i soffan för oss då.

Nä, nu är det dags att fixa lite mat åt alla mina pojkar!

Ha en underbar dag mina nära o kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0