Grattis älskade Grannar



Jag vet jag är lite seg.. Men det händer så mycket runtomkring nu, så jag har inte riktigt hunnit sitta här o skriva..
Sen som jag sagt tidgare så har vi ju inget datorbord, utan datorn står vid soffan i v-rummet, och skärmen i fönstret, så det är lite bökigt att sitta här..

I förre veckan var det möhippa för underbara Z, och igår gifte hon sig. Så det har varit fest i 2 helger i rad nu..
De var så vackra igår Z och hennes man, och så kärleksfulla de var mot varandra!
Så underbart att se!
Lycka till Z och T,
Ni förtjänar all lycka, vämående och framgång i livet.
Ni kommer få ett långt o lyckligt liv tillsammans!


Till nått heeeelt annat.
Satt o läste Maria Montizamis blogg nyss..
Gillade faktiskt henne i "Svenska hollywood fruar", hon verkade så omtänksam och genuin
HÄR hittar ni hennes blogg.

Snart är det dags för middag, och skåning kommer nog hit då..

Han lovade mig frukkost imorse, men eftersom att han itne mådde helt 100, så drog han tillbaka det löftet och sa att han kommer på middag istället.
Får väl se hur det blir med det då.

Hmm.. nä, så mycket mer har jag faktiskt inte jag vill dela med mig här för tillfället..
Får väl se om det kommer något mer framöver om allt som pågår..
Haha


Må Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0