Jag..Ond?? nääähh.. Inte då!



Ja, som jag berättat tidigare, så är det någon som spridit väldigt fula rykten om Älskade C.
Samma person har försökt förstöra mellan oss 2 ggr tidigare med samma typ av rykten, så nu fick jag nog..

Här ska ni få läsa mitt väldigt arga, men ändå inte jätte elaka mail till personen..
Jag skriver aldrig ut namn som ni vet, även om jag vill göra det nu för jag är väldigt arg på honom.. så gör jag inte det.


Mailet:
Jag tycker det är minst sagt tragiskt att du inte har mer att göra med din tid än att sprida falska rykten om C. Vad ger det dig? Är det så jobbigt att se att någon lever lyckligt och bra, att du måste försöka förstöra det med dina lögner? För det är ju inte första gången du dragit den här typen av historia, och det börjar bli både gammalt och tröttsamt nu!
Skaffa dig en hobby som inte involverar lögner, och som inte går ut på att försöka förstöra för andra. Jag kan lova dig att hade min son hört skiten före mig, och mått dåligt över det hade jag aldrig förlåtit dig.. iofs gör jag inte det nu heller.. Du har bevisat för mig vara en välidigt svag och patetisk människa, och sånna behöver varken jag eller C i våra liv.
Jag vill aldrig ha med dig att göra någonsin.. ser du mig eller C ute någonstans, fortsätt gå och låtsas som om vi vore luft.. För så tänker iaf jag behandla dig.
Du behöver inte bli arg på J eller T, för det är inte de som sagt att det kommer från dig först.. Det var nämligen det första jag sa när jag fick höra skiten. Att det kommer från stans största skitpratare, inte fam. E-B, för de är för det första inte lögnare.. sen har de betydligt viktigare saker att fylla sina dagar med än sånt här. Sen bekräftades det bara när jag fick höra att det kom från Js jobb! Känns skönt va? Att jag har så höga tankar om dig.. fler har det med vill jag tro, och det är ingen annan du kan skylla på än digsjälv för den saken.
Kom ihåg bara.. Karma! Allt du gör får konsekvenser.. är du redo att ta alla dina konsekvenser verkligen? Och är det så att du tycker det är orättvist att du aldrig blivit bjuden som tex på kräftskivan, så kanske du ska ransaka digsjälv o ditt beteende.. Redan den midsommaren du fick dig ett frispel hemma hos oss sa jag att DU sätter aldrig din fot hemma hos oss igen.. Fler kanske tröttnat för att du alltid ska betée dig som en skitstövel.
Önskar inget svar, inget alls från dig. Ville bara få mina åsikter sagda.. sen om du lyssnar eller inte, skiter jag i. Jag har sagt mitt!

Käne att det verkligen fick vara nog nu, och att jag måst få honom att fatta att det inte är ok att betee sig så mot människor.. Speciellt inte eftersom att detta är en barndoms kompis till Älskade C, och de har inte träffats på flera år.




Lite gladare saker nu då!
Igår fick jag mail av kvinnan som föder upp Ragdolls. Jag ringde nämligen på en kattunge i förra veckan.
Nu iaf fick jag hennes mail och blev så glad att jag knappt kunde stå stilla.
Hon skrev att om den tjej som ska komma imorn, Tisdag, och kolla på katten inte vill ha den, så är jag den som får kissen.
Egentligen är det någon som ringt före mig, men efter vårt samtal så tyckte hon att jag var ett alternativ hon hellre tog!
Jag kan faktiskt inte beskriva hur glad jag blev.

Så snart kanske jag är stolt raggis ägare.. jag håller tummarna för det iaf!

Och snart kanske det är kattutsällning i frölunda..
Så då ska jag och Mika försöka gå dit o kolla lite.
Hon är ju också stolt ägare av dessa söta katt, så vi ska titta och kanske lära oss ännu mer om den underbara ras!


Nä, nu har jag A i örat... och hon har problem, så nu ska jag sluta skriva o hjälpa o stötta henne istället..


Må Väl!

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Skitsnack kommer man nog aldrig komma ifrån, hur man än gör. D kommer alltid att finnas. Pga avundsjukan bla.

Vad jag förstod så va din ena eon inblandad på ngt vis, att han hade blivit sårad om han hört om d hela. Vet inte va d gäller men morr, va arg man blir av att höra om när barn dras in i skit. Nu gjorde han förhoppningsvis inte d, men d lät som att d skulle kunnat bli så.

2010-10-10 @ 08:47:22
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0