Natt av ensamhet


Orka


Ikväll är jag hemma med barnen!
Älskade C ska ner till Ph med några andra gubbar och dricka lite öl.
Försökte tvinga hit min syster så jag skulle få lite sällskap.. det gick väl lite sådär.. Hmm..
Hon tyckte det var roligare att åka till Landvetter till sin kompis..
Jävla stil på de där 15 åringarna alltså!

Och Kära M m, fam är för trötta för att umgås efter en helkväll igår med middag och musikal.
Så.. nä, jag får väl slänga igång Twilight och frossa i choklad i min ensamhet då..
Kanske tar en patiance medans jag ändå håller på..

Har iofs massa skola som ska fixas, så det får jag väl ta tag i.
Både Svenska och Engelska.
Måste få gjort!

Pratade med kusinen i Norge igår.. Kusin G, han kommer kanske till gbg nästa vecka med sitt företag, och om de kommer så ska vi ut o käka lite, sen möta upp dom.
Har inte träffat honom på 6 år.. Geee..
Det är fan låååång tid..
Längre tid än vad jag tycker är ok, när man är släkt/familj.
Så det ska bli kul att träffa honom igen.


Nu sitter jag och väntarpå att Älskade C och Wickan ska komma hem, så jag kan hoppa in i dushen utan oro över att barnen ska börja tjafsa..
Sen iväg till affären och köpa bröd så alla kan få frukost imorn..
För inatt är det fullt hus här förstår ni! :)

Jaja.. That´s all for now!

Have a great night everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0